19:58 - 1399/01/04
کد خبر: 84685

رئیس مرکز بهداشت شهرستان پارس آبادمغان در گفتگو با سبلان ما خبرداد؛

133 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان شهدای پارس آباد بستری شد/ 93 نفر از بیماران کرونای پارس آباد بهبود یافتند

اسماعیلی رئیس مرکز بهداشت پارس آباد مغان از بستری 133 بیمار مشکوک به بیماری کرونا از ابتدای شیوع این بیماری در بیمارستان شهدای پارس آباد خبرداد.

اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: از 133 بیمار کرونای مشکوک در بیمارستان شهدای پارس آباد 108 بیمار بستری برای شهرستان پارس آباد و 25 بیمار بستری شده از شهرستان های اصلاندوز، بیله سوار، گرمی و اردبیل است.

وی گفت: 10 بیمار از شهرستان اصلاندوز، 10 بیمار از شهرستان بیله سوار، 3 بیمار از گرمی، یک بیمار از اردبیل و بیمار دیگر از خداآفرین است که در بیمارستان شهدای شهرستان پارس آباد به دلایل مشکوک بیماری ویروس کرونا بستری شده اند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه بعد از نمونه گیری و دریافت جواب آزمایشات از بین 72 بیمار 40 نفر از بیماران متاسفانه مثبت اعلام شده اند افزود: 32 نفر از بیمارانی که جواب آزمایش آنان اعلام شده است منفی بوده است که در این مدت تنها 6 نفر از بیماران مورد بستری متاسفانه فوت کرده اند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان پارس آبادمغان گفت:در سایه تلاش شبانه روزی مجموعه بهداشتی و درمانی، پزشکان و پرستاران ایثارگرخوشبختانه 93 نفر بیمار کرونای تاکنون بعد از بهبودی کامل از این بیمارستان ترخیص شده اند.

انتهای پیام/آ