00:26 - 1399/01/07
کد خبر: 84708

استاندار اردبیل:

کنترل مبادی خروجی و ورودی استان اردیبل تا ۱۵ فروردین تشدید می شود

استاندار اردبیل بر تشدید کنترل مبادی خروجی و ورودی استان تا ۱۵ فروردین ماه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو شامگاه روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سلامت مردم خط قرمز ماست و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کنترل  کلیه خروجی ها و ورودی‌های استان اردبیل تا 15‌ام فروردین ماه تشدید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه مردم استان اردبیل بعد از شیوع ویروس کرونا دستگاه‌های خدماتی و اجرایی را بسیار خوب همراهی کرده‌اند، افزود: ماندن مردم در خانه و رعایت موارد بهداشتی سیر نزولی بیماری کرونا را در اردبیل به دنبال داشته است.

استاندار اردبیل گفت: امیدواریم امسال سالی همراه با سلامتی و موفقیت روزافزون برای مردم کشور و مردم استان باشد و در این سال شاهد توسعه استان اردبیل در عرصه‌های مختلف باشیم.

بهنام‌جو اظهار کرد: از مردم استان اردبیل که در راستای پیشگیری از بیماری کرونا همراهی بسیار خوبی داشته‌اند کمال تشکر و قدردانی را داریم و باتوجه به بالا رفتن سطح آگاهی مردم و اطلاع‌رسانی ستاد کرونا، شاهد سیز نزولی ویروس کرونا در اردبیل هستیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: ما خواهش جدی که از مردم استان اردبیل داریم این است که تا 15‌ام فروردین ماه در خانه‌های خود بمانند که بی‌شک با ماندن مردم در خانه شاهد کاهش چشمگیر ویروس کرونا و ریشه‌کنی این بیماری خواهیم بود.

بهنام‌جو افزود: همانطور که مردم در این مدت همراهی خوبی با دستگاه‌های خدماتی و اجرایی داشته‌اند انتظار می‌رود اقشار مختلف مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و برای سلامتی خود و خانواده‌هایشان و مردم در منزل بمانند.

وی از همراهی صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و فضای مجازی در استان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد و افزود: همه دست به دست هم داده‌اند تا این ویروس را در منطقه ریشه‌کن کنند.

 

انتهای پیام/آ