15:48 - 1399/01/07
کد خبر: 84713

گزارش خبری؛

دفاع بیولوژیک در شهرستان خلخال + فیلم

دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی شهرستان خلخال از ویروس کرونا با حضور گروه های جهادی و واحدهای سلامت در شهرستان خلخال انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی شهرستان خلخال از ویروس کرونا با حضور گروه های جهادی و واحدهای سلامت دانشگاه علوم پزشکی، سپاه و بسیج و نیروی انتظامی در شهرستان خلخال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سبلان ما در خلخال این عملیات که از دو روز پیش در حال انجام بود امروز با ضد عفونی و پاکسازی مجدد خیابان ها، معابر و میادین شهرستان خلخال از ویروس به پایان رسید.

علی رحمانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حوزه شهری خلخال در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این کار با همکاری نهادهای و ادارات مربوطه و در 2 مرحله تمامی شهر ضد عفونی و گند زدایی شد و در طول روز نیز این ضد عفونی و گند زدایی بصورت محله به محله انجام گرفت.
 
وی در ادامه سخنان خود از تولید و توزیع ماسک در بین مردم خبرداد و گفت: همکاری بین ادارات و بسیجیان در حد بالای خود بوده و این عملیات با حضور کارشناسان مراکز بهداشت گرفت.
 
ضدعفونی نقطه به نقطه شهرستان، انجام طرح غربالگیری بیماران کرونایی، تولید و توزیع رایگان ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین مردم و اجرای طرح خانه بمانیم در کنار رسیدگی به وضعیت بهداشتی نانوایی ها و مراکز عرضه مواد غذایی، تب سنجی  و کننرل ورودی های شهر از جمله نکات مطروحه در این عملیات بود.
 

انتهای پیام/ج