17:41 - 1399/01/07
کد خبر: 84715

فرماندار شهرستان پارس آباد:

مسیرهای دسترسی به تفرجگاه ها و اماکن گردشگری پارس آباد مسدود می شوند

حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد از مسدود شدن مسیرهای دسترسی به تفرجگاه ها و اماکن گردشگری پارس آباد خبرداد و گفت:اعمال محدود برای تردد در این مکانها به خاطر حفظ سلامت مردم و در راستای مقابله با ویروس کرونا است.

عدالت حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با ویروس کرونا در پارس آباد اشاره کرد و گفت: از امروز مسیرهای دسترسی به تمامی تفرجگاه ها و اماکن گردشگری مسدود شده و از ورود به مکانها ممانعت به عمل آمده خواهد آمد.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا سیزده بدر متفاوتی را تجربه خواهیم کرد، گفت:  از فردا محدودیت های ورود و خروج به شهرستان تشدید شده و از مسافرانی که در شهرستان حضور دارند تقاضا می شود در صورت عزیمت به شهر خود سریع اقدام کنند.

حاجی پور تصریح کرد: هر چند طبیعت شهرستان پارس آباد در ایام تعطیلات نوروزی و روز سیزده فروردین ماه به اوج زیبایی خود می رسد اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا سیزده بدر متفاوت خواهد بود.
 
 فرماندار شهرستان پارس با بیان اینکه سلامت مردم برای ما از همه امورات مهم تر بوده و هر تدبیری و هر محدودیتی که اعمال می شود در جهت حفظ سلامت و امنیت مردم است، گفت: از مردم  تقاضامندیم تا با تدابیر صورت گرفته که بر اساس مصوبات ملی است با نیروهای نظامی انتظامی و بهداشت و درمان همکاری کنند تا شاهد نابودی این ویروس در آینده نزدیک شویم.
 
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در خانه ماندن عامل بسیار موثر در کنترل این بیماری است و از تمامی مردم عزیز تقاضا داریم این چند روز را به خاطر سلامتی عزیزانشان تحمل نموده از خانه ها بیرون نیامد تا زنجیره انتشار ویروس کرونا رادر هم شکسته شود.
 
 
خبرنگار: رضا اصلانی

انتهای پیام/ج