18:19 - 1399/01/07
کد خبر: 84717

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبرداد:

غربالگری بیش از 160هزار نفر در ایستگاه های بازرسی سلامت

معبودی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از پایش، غربالگری و تب سنجی بیش از ۱۶۰ هزار نفر در 63 هزار خودرو در ایستگاه های بازرسی سلامت هلال احمر استان اردبیل خبر داد و گفت: این پایش در ۱۳ پایگاه بازرسی سلامت جمعیت هلال احمر در ورودی شهرهای استان انجام گرفته است.

رامین معبودی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به تشریح اقدامات هلال احمر در مقابله با ویروس کرونا طی هفته اخیر پرداخت و گفت:در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان ۱۶۰ هزار و ششصدو سی و یک نفر را که با ۶۳ هزار و ششصد و پنج خودرو از ورودی شهرستان های استان تردد کردند مورد پایش، تب سنجی و غربالگری و پایش سلامت قرار گرفتند.

وی بافزود: ۱۳ پایگاه بازرسی سلامت جمعیت هلال احمر در ورودی شهرهای استان با همکاری دانشگاه علوم‌ پزشکی و نیروی انتظامی استان در ۱۰ شعبه جمعیت هلال استان برای غربالگری، تب سنجی وپایش سلامت ورودی های استان در حال فعالیت هستند‌.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۱۰۵۴ نفر روز از عوامل جمعیت هلال احمر استان با ۱۶۷ دستگاه روز آمبولانس و خودرو امدادی در ۱۰ شعبه جمعیت هلال احمر استان  از ۹ اسفند ماه سال گذشته الی ۶ فروردین سال جاری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت کردند و این فعالیت همچنان ادامه دارد.
 
معبودی با تاکید بر لزوم عمل به شعار در خانه بمانیم،افزود: از مردم استان استدعا داریم اگر علاقمند به سلامتی خود و خانواده و جامعه خود هستند در خانه بمانند و از سفرهای غیرضرور به جد پرهیز کنند.
 
وی گفت: جمعیت هلال احمر استان علاوه بر غربالگری و پایش سلامت در ورودی شهرستان های استان اردبیل،از ظرفیت خیرین نیز برای تهیه اقلام و بسته های بهداشتی برای توزیع در بین نیازمندان و خانواده های بی بضاعت در مناطق محروم استان استفاده می کند.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر فعالیت ۱۳ ایستگاه بازرسی سلامت در ورودی شهرستان های استان،۱۲ پایگاه ثابت  امداد و نجات جادهای در سطح جاده های استان در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم هستند‌.
 

انتهای پیام/ج