01:37 - 1399/01/08
کد خبر: 84720

استاندار اردبیل خبر داد؛

آغاز طرح ممنوعیت تردد بین شهری و استانی در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: از ساعت ۲۴ جمعه کلیه مبادی ورودی و خروجی کلیه شهرهای استان کنترل می شود و از ورود هر نوع خودرو غیربومی به داخل شهرها جلوگیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل شب جمعه در جمع خبرنگاران به مصوبه طرح فاصله اجتماعی از ستاد مدیریت ملی بیماری کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: این مصوبه از اولین لحظات جمعه 8 فروردین ماه در مبادی تمام شهرها‌ی استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: براساس این موضوع مقرر شد نیروی انتظامی در مبادی ورودی و خروجی شهرها مستقر شوند و هر جا هم  که نیروی انسانی کم باشد نیروهای  سپاه  حضرت عباس (ع) استان که همیشه همراه هستند، همکاری می‌کنند.

استاندار اردبیل بیان کرد: علاوه بر نیروهای انتظامی، نمایندگان فرمانداری‌ها نیز در محل حضور داشته و رفت و آمد خودروها را به‌طور کامل رصد می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه ورود هرگونه خودرو به هر شهر به جز افرادی که ساکن شهر هستند ممنوع است، گفت: بومی و ساکن بودن فرد در شهر مربوطه از روی کارت ملی، پلاک ماشین و سایر مشخصات شناسایی می‌شود و اگر کسی متعلق به شهر نباشد اجازه ورود نخواهد داشت.

استاندار اردبیل تصریح کرد: چنانچه افراد بومی منطقه که به قصد دیدار خانواده آمده بودند و قصد برگشت به محل کارشان در شهر دیگر دارند به شرط عدم توقف در شهرهای عبوری اجازه تردد داده می‌شود و توقف بیجا و وقت کشی در شهرهای عبوری شامل جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف اتومبیل به مدت یک‌ماه خواهد شد.

وی همچنین از تعطیلی پنج روزه تونل حیران تا بعد از سیزده بدر خبر داد و افزود: اقدامات اصلاح روشنایی در این مدت در این تونل انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/ج