16:37 - 1399/01/09
کد خبر: 84738

فرماندار پارس اباد خبرداد؛

راه های ورود به پارس اباد مسدود شد

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: درجهت اجرای فاصله گذاری اجتماعی ورودی شهرستان پارس آباد مسدود وخروجی نیز شدیداً محدود شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، عدالت حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جاده های پارس آباد و اصلاندوز در جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با علائم راهنمایی و رانندگی شدیداً محدود و قسمتی از آن برای مسافران خارج از شهرستان مسدود شد.

وی گفت در این طرح که بر اساس ابلاغ دستور استاندار اردبیل اجرایی شد، از ورود مسافران و خودرو های غیر بومی به شهرستان ممانعت شده و متخلفان با جریان سنگین ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماه خودرو و پرداخت هزینه های صورت گرفته اعمال قانون می گردند. 
 
حاجی پور از زحمات نیرو های انتظامی و پلیس راه و هلال احمر و راهداری و دهیاران در اجرای این طرح قدردانی گرد و گفت: این طرح تا ۲۰فرودین ماه در این محور اجرا خواهد شد.
 
وی افزود: مسافرانی که قصد خروج از شهرستانهای اصلاندوز و پارس آباد را دارند سریعا نسبت به عزیمت به شهر های خود اقدام نمایند
 
حاجی پور از مردم خواست تا در خانه های خود مانده و به توصیه های بهداشتی توجه داشته باشند تا با توکل به خدا و کمک مردم زنجیره انتشار ویروس کرونا را در هم شکسته به حالت عادی بازگردیم.
 
خبرنگار: رضا اصلانی
 
انتهای پیام/ج