13:34 - 1399/01/10
کد خبر: 84750

پیشنهاد جالب منتخب مردم مشگین شهر در مجلس یازدهم:

مدیرانی که پیشنهاد نشست و گفتگو می دهند، گزارش کار نیز ارائه دهند

عباس زاده منتخب مردم مشگین شهر در مجلس یازدهم خطاب به مدیران و مسئولانی که پیشنهاد نشست و گفتگو با نمایندگان مجلس به مناسبت های مختلف می دهند ، گفت: این افراد حداقل دو صفحه از اقدامات و عملکرد خود در طول تصدی مسئولیت نیز با خود به ارمغان آورند.

محمود عباس زاده منتخب مردم مشگین شهر در مجلس یازدهم در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،به ابراز احساسات مسئولین و مدیران استانی جهت دیدار به مناسبت های مختلف اشاره کرد و گفت: ضمن اعلام اشتیاق به دیدار با مدیران از آنها می خواهم حداقل به اندازه دو صفحه کاغذ، گزارشی از روند فعالیت طی دوران تصدی مسئولیت نیز با خودشان به ارمغان بیاورند.

وی با بیان اینکه ارزیابی مستند از وضعیت موجود، ماموریت ها و کارکرد نهاد تحت مدیریت، مشتمل بر شناسایی فرصت ها و تهدیدها، ضعف ها و قوت ها است، گفت: ارائه چشم انداز و برنامه های آتی منوط به تفکیک برنامه ها در شهرستان ها توام با امکان سنجی آنها است.
 
عباس زاده مشگینی گفت: با توجه به نقش قوانین و مقررات در توسعه ملی و منطقه ای، در حوزه تصویب، ملغی یا اصلاح قوانین جدید لازم است انتظارات مدیران مختلف از مجلس بصورت مستند ارائه شود.
 
وی در پایان سخنان خود از مسئولین خواست برای تسهیل امور در حوزه ماموریتشان، پیشنهادات خود را بصورت مستند ارائه دهند.
 

انتهای پیام/ج