17:37 - 1399/01/10
کد خبر: 84756

با حضور رئیس بسیج اصناف کشور؛

بزرگترین واحد صنفی تولید ماسک کشور در استان تهران افتتاح شد+تصاویر

بزرگترین واحد صنفی تولید ماسک کشور با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در جنوب استان تهران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به‌نقل از شبکه خبری تهران نیوز، صبح امروز بزرگترین واحد صنفی تولید ماسک کشور با حضور غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در بخش کهریزک شهرستان ری به بهره‌برداری رسید.

غلامرضا حسن پور در حاشیه مراسم افتتاح این واحد تولیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی تهران نیوز در ارتباط با اقدامات سازمان بسیج اصناف اظهار داشت: این سازمان از روز شنبه سوم اسفند با تشکیل ستاد مقابله با کرونا فعالیت خود را بطور همزمان در چند بخش آغاز کرد.

وی گفت: هدف اصلی ما از تشکیل این ستاد تامین اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم ، برخورد جدی با سودجویان ، محتکران و همچنین ایجاد آرامش در بازار بود.

رئیس سازمان بسیج اصناف عنوان کرد: خوشبختانه در هماهنگی‌های صورت گرفته با اتحادیه‌های صنفی سراسر کشور در این حوزه موفقیت‌های بسیار خوبی نیز به‌دست آمد.

وی افزود: با توجه به کمبود ماسک در کشور با واحدهای تولیدی و اتحادیه‌های مرتبط هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

حسن پور خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی، بخش‌های خانگی و همچنین فعال سازی بخش‌های مختلف صنفی تلاش کردیم تا به نیازهای موجود در بخش‌های مختلف جامعه پاسخ دهیم.

۳ کارگاه خط تولید خود را از پوشاک به ماسک تغییر داد / روزانه ۱۵۰ هزار ماسک جدید به تولیدات ماسک کشور افزوده شد

وی اعلام کرد: این سومین واحد تولید ماسک است که با پی‌گیری و درخواست سازمان بسیج اصناف کشور خطوط تولیدی خود را از پوشاک به ماسک تغییر داده است.

رئیس سازمان بسیج اصناف بیان داشت: با راه اندازی این واحد تولیدی روزانه ۱۵۰ هزار ماسک جدید تولید می‌شود.

به گفته وی ماسک‌های تولید شده در واحدهای زیر پوشش بسج اصناف در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی، مراکز درمانی و مراکز خدماتی قرار می گیرد.

حسن پور افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته همچنین بخشی از ماسک‌های تولید شده به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

تصاویر بزرگترین واحد صنفی تولید ماسک کشور را ببینید 

 

انتهای پیام/