18:33 - 1399/01/10
کد خبر: 84758

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

قربانیان کرونا در استان اردبیل به ۶۵ نفر رسید/ کاهش تدریجی مراجعات مربوط به کرونا در اردبیل

فتحی قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از فوت 4 بیمار مبتلا به کرونا در اردبیل خبرداد و گفت: امروز با شناسایی 8 بیمار مبتلا به کرونا شاهد کاهش مبتلایان به این ویروس در استان اردبیل بودیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، دکتر افشین فتحی قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان پرداخت و گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته با فوت 4 نفز بیماران کرونایی، فربانیان این ویروس خطرناک در استان به 65 نفر رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر باتوجه به نتایج آزمایشگاه ویروس‌شناسی استان، ۸ بیمار جدید در استان اردبیل به کروناویروس مبتلا شدند که بر اساس نتایج آزمایشگاهی تعداد مبتلایان قطعی این بیماری ویروسی به ۳۹۸ بیمار افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: در حال حاضر ۳۳۸ بیمار بستری در بخش ویژه کروناویروس بیمارستان‌های استان اردبیل بستری و تحت درمان هستند که باتوجه به آمار ۳۳۲ بستری روز گذشته در حال حاضر به دلیل کاهش ترخیص بیماران بهبود یافته، افزایش حداقلی در بیماران بستری داشتیم.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل‌ تصریح کرد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار مبتلا قطعی به کروناویروس فوت کردند که تعداد جان‌باختگان مبتلای این بیماری ویروسی به ۶۵ بیمار جان باخته افزایش یافته است.

فتحی بیان داشت: مردم استان اردبیل در صورت داشتن علائمی همچون گلو درد، تب و لرز، سرفه خشک و تنگی نفس حتمأ با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت تماس گرفته و اطلاع دهید.

 

انتهای پیام/ج