15:54 - 1399/01/13
کد خبر: 84796

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد:

افزایش بیماران مبتلایان به ویروس کرونا در اردبیل به ۴۷۴ نفر

فتحی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: امروز تعداد مبتلایان بیماری کرونا در استان اردبیل به 474 نفر افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، افشین فتحی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عصر روز 13 فروردین در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت بیماران مبتلا به ویروس کرونا پرداخت و اظهار داشت: در طی ۲۴ ساعت گذشته با مشخص شدن جواب قطعی ۳۲ نفر مورد دیگر تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در استان اردبیل به 474نفر رسید.

وی با بیان اینکه هم اکنون ٣۴۳ نفر در بیمارستان های استان بستری هستند،گفت: آمارها نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرده است.
 
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: ه متاسفانه در 24 ساعت گذشته با فوت 7 نفر دیگر تعداد قربانیان این ویروس منحوس در استان به ۸۲ نفر رسید.
 
فتحی گفت: افزایش و کاهش تعداد موارد ابتلا و بستری در طی روزهای گذشته نشان می دهد که هنوز به سیر نزولی واضحی دست نیافته ایم.

وی تصریح کرد:  امروز در ۱۳ فروردین، روز طبیعت، در کنار بیماران و همکاران درمانی بیمارستان هستیم. درخواست ما از مردم این است که در خانه بمانند تا از تقویت این ویروس پیشگیری شود.
 

 

انتهای پیام/آ