21:20 - 1399/02/10
کد خبر: 85111

همگام با رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل-2:

رزمایش کمک مومنانه،کارآمدی نظام را به نمایش گذاشت/ از کمک 3میلیارد تومانی سرعینی ها تا توزیع 1000بسته معیشتی در نمین

روز دوم رزمایش کمک مومنانه اردبیل در شهرستان های مرزی استان در حالی تداوم یافت که این پویش همدلی در حال تبدیل شدن به فرهنگسازی آسیب زدایی مسائل اجتماعی در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل در مرحله اول امروز با پیگیری در شهرستان های بیله سوار، اصلاندوز، نمین و سرعین  ادامه یافت تا در قالب برنامه پویش رسانه ای، همدلی و وحدت مردم سراسر استان اردبیل بیش از پیش در کشور  و حتی عرصه جهانی فرهنگ سازی شود، چراکه این رزمایش برگرفته از تعالیم ناب اسلام محمدی است.

رزمایش کمک مومنانه ظرفیت انقلاب و کارآمدی نظام را به نمایش گذاشت/ کمک 800 میلیون تومانی بیله سواری ها

حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله سوار در گفتگو با خبرنگار سبلان ما با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه در واقع ظرفیت انقلاب و کارآمدی نظام را در برابر چشمان حیرت زده جهانیان به نمایش گذاشت، گفت: کمک مومنانه در واقع رزمایشی است که همدلی و وحدت ایرانیان را در اوج تهاجم بی امان دشمنان و اوضاع آشفته بازار کرونا در جهان که چهره غرب وحشی را نمایان کرد، به جهانیان نشان داد.

وی با بیان اینکه رزمایش مومنانه بی نظیرترین برنامه حمایتی با راهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی، رمضانی به یادماندنی را در حافظه تاریخ جهان به ثبت رساند، گفت: سپاه پاسداران به عنوان  مدافع دین و غم خوار مردم که در همه عرصه ها حضوری فعال و موثری دارند، در این عرصه نیز از همان ابتدا فعالانه وارد میدان شد تا در کنار تولید و پخش بسته های بهداشتی و ضدعفونی معابر، با شناسایی اقشار آسیب دیده از این ویروس خطرناک، با اهدای کمک های مومنانه، واسطه خیر مردم و خیرین شود.

حجت الاسلام عزیزی  با بیان اینکه سپاه پاسداران با این اقدام خود عالی ترین وجه اسلام را با لبیک به فرمان حکیمانه رهبر انقلاب به جهانیان معرفی کرد، گفت: همه دستگاهها و نهادها می توانند با حمایت از اقدام سپاه به فرهنگسازی وحدت و همدلی مومنانه در کشور در تمام آسیب های  و مشکلات کشور بپردازند.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح جزئیات کمک مومنانه در شهرستان بیله سوار پرداخت و گفت: مردم مومن و ولایتمدار شهرستان بیله سوار و جعفرآباد با خلق صحنه های بی نظیر انسانی برای چندمین بار طی ایام کرونا، آستین همت را بالازدند  به طوریکه توانستند با اهدای بیش از 800 میلیون تومان و کمک های غیرنقدی  در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه حاضر شوند.

امام جمعه بیله سوار در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از گروه های جهادی بسیج، عشایر غیرتمند و تمام نیروهای دلسوز ادارات، شرکت ها، شهرداری ها که با فرهنگ سازی موثر خود به خلق حماسه همدلی در این منطقه مرزی از کشور پرداختند از عقب ماندگان از قافله ایثار و همدلی خواست تا با همدلی خود در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، صحنه های بی بدیل دیگری را خلق کنند.

توزیع 1800بسته معیشتی در بیله سوار

سرهنگ پاسدار اختری فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار نیز گفت: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه ۱۸۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، گوشت روغن مرغ و سایر مواد غذایی با لطف و عنایت اهالی خیر و نیکوکار شهرستان تهیه و بین خانواده های نیازمند و تحت پویش پخش شد.

وی یادآور شد: مرحله دوم این رزمایش نیز طی روزهای آتی اجرایی می شود.

عشایر غیرتمندانه، در کنار مردم هستند/ ماهواره نور سپاه ،در اوج بحران کرونا جهان را شگفت زده کرد

حجت الاسلام عظیم اسدزاده امام جمعه شهرستان اصلاندوز نیز در گفتگو با خبرنگار سبلان ما به تشریج جزئیات رزمایش مومنانه در این نقطه مرزی از کشور پرداخت و گفت: عشایر غیرتمند منطقه این بار نیز با بصیرت بالای خود، جهادگونه وارد میدان شدند تا بذل مال اندک خود همچون ایام دفاع مقدس که با اهدای جانشان به کشور  و اسلام ادای دین کردند، با یاری همنوعان خود در این امتحان الهی نیز سربلند و سرافزاز بیرون آیند.

وی با بیان اینکه عشایر هم پای جهادگران در آباد کردن منطقه خود سنگ تمام گذاشتند به توان بالای سپاه پاسداران در برهه های مختلف اشاره کرد و گفت: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور  و قرارگرفتن آن در مدار زمین در اوج بحران کرونا که همه جهان را در شوک و رکود سنگین فرو برده است، تلاش عظیمی است که ابرقدرت ها را در حیرت فرو برده است

کمک 3 میلیاردتومانی سرعینی ها در اوج رکود بازار گردشگری

حسن حسن پور فرماندار شهرستان سرعین نیز در باره جزئیات رزمایش مومنانه این شهرستان در گفتگو با خبرنگار سبلان ما با بیان اینکه  شهرستان سرعین  شهری گردشگری است و بیشترین آسیب را از ویروس کرونا متحمل شده و در رکود کامل به سر می برد، گفت: اما خیّرین و مردم ولایتمدار این شهرستان علی رغم کمک های انسان دوستانه گذشته در ایام کرونا در اولین مرحله این رزمایش نیز با بصیرت بالای خود بیش از 3میلیارد تومان کمک نقدی به اقشار آسیب دیده اهدا کردند

وی با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش امروز 260 بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده توزیع خواهد شد گفت: در اوایل ماه مبارک رمضان نیز  گروه های جهادی شهرستان با کمک های مردمی 600 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده بودند.

رزمایش کمک مومنانه تداوم سیره علوی است/ توزیع 1000بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش نمین

حجت‌الاسلام صفر یوسف‌زاده امام جمعه شهرستان نمین نیز در گفتگو با خبرنگار سبلان ما با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه در واقع تداوم سیره علوی است، گفت: مردم با حضور پرشور خود در این رزمایش و اهدای مال خود در راه رضای الهی نشان دادن که لبیک گوی ولایت هستند.

وی از روحیه انقلابی مردم بعنوان  نقطه عطف کشور نام برد و گفت: مردم نمین بارها با حضور در عرصه های مختلف نشان دادند که پیرو راستین ولایت فقیه هستند و تا آخرین لحظه عمردر کنار رهبرشان خواهند ماند.

حجت‌الاسلام یوسف‌زاده از گروه های جهادی بعنوان پل ارتباطی خیرین  و مردم نام برد و گفت: امروز 1000 بسته معیشتی توسط گروه های جهادی بسیج بین مردم آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می شود.

وی با بیان اینکه نمینی ها تا کنون 400میلیون تومان در مرحله اول رزمایش همدلی کمک مالی کردند  گفت: اغلب کمک های مردم این شهرستان غیر نقدی و بسته های معیشتی بوده است.

امام جمعه نمین در پایان سخنان خود از تداوم حضور مردم در مرحله دوم رزمایش خبرداد و گفت: نمینی ها تا پایان این امتحان الهی  با تمام وجود در کنار مردم هستند.

به گزارش سبلان ما، روز سوم اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه فردا پنجشنبه در شهرستان های پارس آباد، گرمی و مشگین شهر برگزار می شود.

انتهای پیام/ج