09:11 - 1399/02/22
کد خبر: 85238

منتخب مردم خلخال و کوثر:

دلال بازی در بازار خودرو؛انحصار باید شکسته شود/ دولت مقصر اصلی افزایش قیمت ها است

منتخب مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: بازار خودرو متاسفانه انحصاری و دست دو شرکت است واگر درسال جهش تولید خودرو سازان نتوانند با قیمت مناسب کالا عرضه کنند واردات خودرو باید عملی شود.

سید غنی نظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: قیمت های  خودور غیر منطقی بوده و این دلال بازی ها در سایه کم کاری وزرات صمت به اقتصاد کشور ضربه می زند.

وی افزود: بیشتر تقاضاهای خودرو  دلالی است تا واقعی و مردمی، در این بازار دلالی خودور، قیمت هایی پدید می آید که توهین به مردم است.

منتخب مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم کاری خودرو سازان و شورای رقابت گفت: با تشکیل مجلس یازدهم قطعا معترض این رویه افزایش قیمت خواهیم بود و باید دستگاه های مربوطه در مورد این دلال بازی ها پاسخگو باشند.

سایت های خرید فروش خودورها عامل اصلی گرانی

نظری یکی از عوامل  اساسی بالا رفتن قیمت برخی سایت ها عرضه خود دانست و ابراز داشت: اگر این سایت ها نمی خواهند کاربران خود را شناسایی کنند، در این زمینه ضرورت یا الزام قانونی وجود دارد و باید قانون اصلاح شود.
قرار نیست کل ملت ایران فدای اشتغالزایی جزیی چند خودروساز شود

وی تصریح کرد: بازار خودرو متاسفانه انحصاری و دست دو نفر است  واگر درسال جهش تولید خودرو سازان نتواند با قیمت مناسب عرضه کنند واردات خودرو باید عملی شود.

نظری تاکید کرد: با این پول های که مردم به خودورهای بنجل می دهند می توانند خودروهای خارجی با بهترین کیفتخرید کنند و  قرار نیست کل ملت ایران فدای اشتغال آفرینی جزئی چند خودرو ساز شود.

منتخب مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر خوردوسازان نمی توانند عرضه و تقاصا را متعادل کنند یکبار برای هیشه بگویند تا نظام تصمیم اساسی در این رابطه بگیرد.

انتهای پیام/م