21:02 - 1399/02/29
کد خبر: 85317

فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز خبرداد:

کمک 180میلیون تومانی عشایر اصلاندور به آسیب دیدگان کرونا / 20 رأس گوسفند قربانی شدند+ فیلم

حسین زاده فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز از توزیع 1579 بسته معیشتی بین اسیب دیدگان کرونا در منطقه خبرداد و گفت: عشایر مغان ضمن قربانی 20 راس گوسفند، با اهدای 180 میلیون تومان به رزمایش کمک مومنانه پیوستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، عشایر مغان همچون دوران دفاع مقدس که با اهدای اموال خود پشتیبان رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل بودند با اهدای مال و دارایی خود در ایام کرونا و شرایط سخت اقتصادی کشور، یاریگر مدافعان سلامت در کنترل ویروس کرونا شدند.

سرهنگ پاسدار حسین حسین زاده فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز عصر امروز در گفتگو با سبلان ما به تشریح فعالیت های عشایر مغان در ایام کرونا پرداخت و با بیان اینکه در مرحله اول کمک مومنانه بیش از 430 میلیون تومان توسط خیرین جمع آوری شد گفت: در مجموع با جمع آوری کمک های عشایر منطقه به میزان 180 میلیون تومان و جمع آوری کمک های غیر نقدی در کنار کمک های نقدی بنیاد مستضعفان به مبلغ 250 میلیون تومان تعداد 1579بسته معیشتی تهیه  و در اختیار آسیب دیدگان کرونا قرار گرفت.

وی در ادامه سخنان خود از اجرای طرح هر مسجد یک قربانی در روستاهای اصلاندوز خبرداد و گفت: با نقش آفریتی ائمه جماعات در روستاهای منطقه تاکنون تعداد 20 رأس گوسفند در روستاها تهیه شده و پس از قربانی در راه خدا بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

حجت الاسلام شهریار حاجی وند از روحانیون مستقر در بخش  بران علیا شهرستان اصلاندوز اهمیت کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان را یادآور شد و گفت: طبق روایات ائمه معصومین(ع)، پاداش دستگیری از نیازمندان و فقرا در آخرت همجواری و همسایگی با حضرت امیرالمومنین (ع) است.

وی با بیان اینکه عشایر خود مردمانی کم برخوردار هستند ولی همچون دوران دفاع مقدس آستین هایشان را بالا زدند تا با آنچه در بضاعتشان است به یاری همنوعان خود در ایام کرونایی بروند که این خود بسیار با اهمیت و درخور توجه است.

 

انتهای پیام/ج