10:17 - 1399/02/29
کد خبر: 85320

در منبر مجازی عطربندگی مطرح شد:

رمضان، بزرگترین نعمت باطنی برای انسان است

حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) به تبیین نعمت های خداوند متعال در ماه رمضان پرداخت و گفت: ماه مبارک رمضان در واقع بزرگترین نعمت باطنی خداوند متعال برای بشر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در منبر مجازی عطر بندگی به تشریح و تبیین نعمت های خداوند متعال برای انسان پرداخت و گفت: خداوند متعال 2 نعمت ظاهری و باطنی به انسان عطاکرده که شایسته است مومنین با علم و آگاهی به آن در شکر این دو نعمت بکوشند.

حجت الاسلام فیاضی با بیان اینکه رمضان بزرگترین نعمت باطنی خداوند متعال برای انسان ها است، گفت: دوری از آتش جهنم تنها در سایه عبادت خداوند متعال و نماز و روزه میسر می شود.

وی افزود: نعمت های خداوند متعال در ماه مبارک رمضان به زیبایی تمام به تصویر کشیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه رمضان انسان را شستشو داده و انسان را طاهر و پاک می کند، گفت: رمضان در واقع فرصت بستر سازی برای انسان است تا وی بتواند در آخرت به مدارج بالاتر دست پیدا کند.

حجت الاسلام فیاضی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: انسان در فرصت ماه مبارک رمضان می تواند با طهارت ظاهری و باطنی خود و دوری از رذایل اخلاقی زمینه های تعالی خود و کمال را فراهم کند.

 

 

انتهای پیام/ج