12:01 - 1399/02/31
کد خبر: 85327

امام جمعه سرعین:

روز قدس از برکات نظام است/ از ظرفیت فضای مجازی استفاده حداکثری شود

حجت الاسلام اصغری گفت: از جمله برکات انقلاب اسلامی اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از طرف حضرت امام (ره) بعنوان روز قدس است.

حجت الاسلام محمود اصغری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: روز قدس از جمله برکات انقلاب اسلامی است کهحضرت امام (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به این عنوان نامگذاری کرد.

وی با بیان اینکه روز قدس عامل اتحاد کشوهای اسلامی شده است، افزود: امت اسلامی بیش از چهار دهه است که هر سال با زبان روزه برای حمایت از مظلومیت فلسطین و محکومیت رژیم جعلی و اشغالگراسرائیل در خیابان حاضر شده و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست سر می دهند.

امام جمعه سرعین با اشاره به اینکه راهپیمایی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع آن، بصورت حضوری و خیابانی برگزار نمی شود، گفت:روز قدس امسال باید بصورت تبیینی بین مردم در خانواده ها، محل کار و  رسانه ها بیان شود.

 حجت اسلام اصغری بیان کرد: فضاسازی امسال، از جمله نصب بنر، پوستر و پلاکارد ها در سطح خیابان ها و اداراتباید بصورت ویژهانجام شود تا بدنیا اعلام کنیم که حامی مظلومیت فلسطین هستیم.

وی تصریح کرد: فضایی که اکنون بصورت مجازی ایجاد شده  و از زمان شیوه کرونا نیز نقش بسزایی در در فرهنگ سازی و برگزاری مراسمات در ماه رمضان ایفا کرده، فرصت مناسبی است، که باید  از  ظرفیت آن در روز قدس  استفاده شود.

 

انتهای پیام/آ