13:24 - 1399/02/31
کد خبر: 85329

بیانیه تشکیلات قضایی استان اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس

روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی تمامی حق در برابر تمامی باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده فلسطین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی تمامی حق در برابر تمامی باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده فلسطین است.

روز جهانی قدس، نماد و مظهر مظلومیت و تظلم خواهی ملت در حصر و آواره فلسطین از ستم و تجاوز و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی است که در طول تاریخ سیاه موجودیتش، مرتکب انواع قتل عام ها، نسل کشی ها و جنایت ها علیه بشریت در اراضی مقدس اشغال شده مسلمانان شده و در طول بقای شوم و نکبت بار خود ره آوردی جز آوارگی میلیون ها نفر، حبس و شکنجه غیرانسانی هزاران بیگناه و یتیم ساختن هزاران کودک در فلسطین و ناامنی و بی ثباتی در منطقه نداشته است.

بیش از نیم قرن است که تجاوز و اشغالگری رژیم اسرائیل به شکلی سازمان یافته و در مقابل سکوت نهادهای بین‌المللی انجام می‌شود. اسرائیل نماد یک رژیم جعلی است که بر بستر انواع  تجاوزات و بد اخلاقی‌ها  و قانون شکنی‌ها شکل گرفته است. امروز بسیاری از فجایع منطقه و جهان را از همین زاویه می‌توان تحلیل و پیامدهای آن را توضیح داد که حتی خارج از مرزهای فلسطین اشغالی در حال وقوع است.

در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه برمی افرازند.

بی تردید پاسداشت موضوع فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است، لذا در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی سراسری، قضات و کارکنان تشکیلات قضایی بدین طریق پیام انزجار از اسرائیل غاصب را باشکوه تر و رساتر از گذشته به گوش جهانیان رسانده و بار دیگر آمادگی خود را برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)اعلام می دارند.


مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل

 

انتهای پیام/آ