08:58 - 1399/03/01
کد خبر: 85333

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

حکم قطعی ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان صادر می شود

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: کیفرخواست ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان در خصوص افراد ذی مدخل در این امر و حکم محکومیت بدوی نیز صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت السلام سید کاظم موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران  در خصوص رایزنی های انجام شده با هیئت داوران که متشکل از قضات قوه قضائیه و نمایندگانی از دولت و اتاق تعاون بود،اظهار داشت: هیئت داوران با احضار رئیس سازمان خصوصی سازی وقت، آقای پوری حسینی، شبهات دیگری از سخنان وی در جهت تقویت ابطال قرارداد واگذاری محرز شد.
وی افزود: در دیدار با شجایی دادستان محترم دیوان محاسبات کل کشور، خوشبختانه کیفرخواست ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان در خصوص افراد ذی مدخل در این امر و حکم محکومیت بدوی نیز صادر و در حال حاضر نیز در مرحله محکمه (صدور حکم قطعی) می باشد که انشالله پس از قطعیت دادنامه صادره، حکم ابطال واگذاری، اجرایی خواهد شد.

منتخب مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه  این رایزنی ها و پیگیری ها تا اخذ نتیجه مطلوب و قطعی ادامه خواهد داشت گفت: انشاالله در آینده نزدیک این ثروت عظیم به دست صاحب اصلی آن یعنی مردم استان خواهد رسید.

انتهای پیام/م