09:43 - 1399/03/01
کد خبر: 85335

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

تداوم مرحله اول رزمایش کمک مومنانه با توزیع 13هزار بسته معیشتی در اردبیل/ سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با توزیع 13 هزار بسته معیشتی تا پایان عید سعید فطر، مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در استان با 65 هزار مورد توزیع به پایان می رسد.

سردار جلیل بابازاده قانع در حاشیه جلسه قرارگاه رزمایش کمک مومنانه و همدلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: با توزیع 13 هزار بسته معیشتی در گام آخر، مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در استان در مجموع با توزیع  65 هزار بسته به پایان می رسد.
وی افزود: در گام های قبلی مرحله اول این رزمايش نزدیک به 52 هزار بسته معیشتی بین نيازمندان و جامعه هدف شناسایی شده در سطح استان توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه این رزمايش از روز پنجشنبه یک خرداد تا پایان عید سعید فطر برگزار می شود، گفت:  13 هزار بسته معیشتی باقی مانده بین جامعه هدف شناسایی شده در شهرستان اردبیل توزیع خواهد شد.

سردار بابازاده آزاد سازی خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس یادآور شد و اظهار کرد: این پیروزی را مرهون عنایت الهی و خون شهدای گرانقدر هستیم؛ شهدایی گرانقدری از استان اردبیل نیز در این عملیات تقدیم نظام اسلامی شده است.
وی افزود: برای گرامیداشت این روز، آخرین گام مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در استان را برای ادای دین به شهدا و مردم عزیز و نیز حرکت خیرخواهانه انجام می شود.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضمن تشکر از همه کسانی که در طول رزمایش با جان، مال و تلاش های شبانه روزی برای توزیع خیر خواهانه کمک کردند، تصریح کرد: رزمايش و همدلی در استان، امروز به یک حسنه در بین اقشار جامعه تبدیل شده است.

انتهای پیام/آ