10:39 - 1399/03/01
کد خبر: 85337

اقامه نماز جمعه این هفته در ۱۱ شهر استان اردبیل/ راهپیمایی روز قدس برگزار نمی شود

طبق تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال برگزار نخواهد شد اما در عین حال در مناطقی که نمازجمعه برگزار می شود، ابراز انزجار نمازگزاران غیور، بدون خروج از مصلی ها و با حذف برنامه راهپیمایی، به شکل طبیعی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،بر اساس فهرست رسمی و اعلامی از سوی ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا و تایید نماینده ولی فقیه دراستان، حضرت آیت الله عاملی تصمیم برآن شده است که در شهرهای بیله سوار، جعفرآباد، نمین، سرعین، گرمی، اصلاندوز، انگوت، نیر، خلخال، کلور و هشتچین با رعایت پروتکل های بهداشتی از فیوضات معنوی اقامه نمازجمعه بهره مند شوند.

همچنین طبق تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال برگزار نخواهد شد اما در عین حال در مناطقی که نمازجمعه برگزار می شود، ابراز انزجار و فریاد دشمن شکن مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای نمازگزاران غیور، بدون خروج از مصلی ها و با حذف برنامه راهپیمایی، به شکل طبیعی خواهد بود.

نمازعیدسعیدفطر امسال نیز، با مراعات کامل ضوابط بهداشتی تدوین شده، صرفاً در مساجد سراسر استان(شهرهای سفید) برگزار خواهد شد، منوط به اینکه منجر به اجتماعات بزرگ نشود.

 

انتهای پیام/آ