07:10 - 1399/06/31
کد خبر: 86828

ممعاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل:

تولید بیش از دو برابر برق مصرفی در اردبیل/ تامین آب پایدار استان جزو اولویت ها است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تامین آب پایدار برای نقاط مختلف استان از اولویت های وزارت نیرو در استان اردبیل بوده و دولت در این زمینه هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بهروز ندایی عصر روز یکشنبه در مراسم افتتاح طرح های آبرسانی به 45 روستای سطح استان اردبیل، اظهار داشت: پروژه های متعددی در بخش آب در سفر سال گذشته ریاست جمهور و وزیر نیرو به استان اردبیل به بهره برداری رسید.

وی افزود: بهره برداری و آبگیری سه سد مهم استان به همراه بهره برداری از شبکه آبیاری و زهکشی  سد احمدبیگلو از جمله این طرح ها بود که با تلاش وزارت نیرو در سالهای اخیر به بار نشست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل احداث پروژه عظیم شبکه آبیاری و زهکشی خدا آفرین را یادآور شد و گفت: این پروژه هم اکنون بالغ بر 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که نیازمند تخصیص منابع مالی برای اتمام این پروژه هستیم.

ندایی با اشاره به اینکه با تخصیص منابع مالی به این پروژه شاهد بهره برداری از آن تا پایان خواهیم بود، افزود: با بهره برداری از این پروژه بزرگ بالغ بر 37 هزار هکتار از اراضی منطقه زیر کشت رفته و به تبع آن رشد و توسعه کشاورزی در منطقه را شاهد خواهیم بود.

وی همچنین بهره برداری از طرح آبرسانی به 45 روستای استان با جمعیتی بالغ بر 17 هزار نفر را کاری جهادی عنوان کرد و گفت: وزارت نیرو برای تامین آب پایدار در سطح استان کارهای با ارزشی را شروع کرده  و بخش قابل توجهی از آن به نتیجه رسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تولید بیش از دو برابر برق مصرفی در استان را از فعالیت های چشمگیر وزارت نیرو در استان اردبیل اعلام و تصریح کرد: در تلاشیم تا ظرفیت تولید برق در استان را به سه برابر میزان مصرف استان ارتقا دهیم.

 

انتهای پیام/آ