22:05 - 1399/06/31
کد خبر: 86856

همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس انجام گرفت:

افتتاح نمایشگاه رزمی فرهنگی کربلای 5 در اردبیل+عکس

نمایشگاه رزمی فرهنگی کربلای 5 همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان استان در باغ موزه دفاع مقدس اردبیل افتتاح شد..

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، نمایشگاه رزمی فرهنگی کربلای 5 عصر امروز با حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل،  ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسؤولین استان، در محل باغ موزع دفاع مقدس اردبیا افتتاح شد.

سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: در طول ۸ سال دفاع مقدس به لطف پروردگار متعال و نفس مسیحایی امام خمینی(ره)، رزمندگان با جان و دل از اسلام، دین و کشورمان دفاع بی‌بدیلی کردند.

رسمی که شهید جدی باب کرد

وی افزود: در آغاز دفاع مقدس، شهید خلبان غفور جدی که در آمریکا حضور داشت، به‌دلیل علاقه به اسلام و وطن، به ایران آمد و رشادت‌های بی‌نظیری را به نمایش گذاشت. 

مسؤولین تمام توان خود برای حل مشکلات به‌کار گیرند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: شهدا خون خود را برای عزت اسلام، مردم و کشور نثار کردند و باید کلیه مسؤولین استانی تمام توان خود برای بهبود وضعیت اقتصادی، معیشتی، فرهنگی و... مردم شریف و نجیب استان به‌کار بگیرند و به حرف‌های مردم گوش فرا دهند.

وی اظهار کرد: دشمنان ادعای یک تابستان داغ برای ایران داشتند و با وجود شرایط اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه بر علیه کشورمان، مردم جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان کشورمان هستند.

اجرای نوای ورزش های پهلوانی، اجرای هنرهای رزمی،تواشیح، شعرخوانی از جمله برنامه های این مراسم در اولین روز از هفته دفاع مقدس در اردبیل بود.

انتهای پیام/ج