09:54 - 1399/07/01
کد خبر: 86867

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

تاٌمین بخشی از تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده تعدادی از تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه تامین می شود.

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: در بازدیدی که طی روزهای گذشته از مراکز بهداشتی و درمانی اردبیل جهت بررسی مسائل و مشکلات داشتیم، نیاز این مراکز به برخی تجهیزات پزشکی جهت خدمت رسانی هرچه بهتر برای بیماران جمع بندی شد.

وی افزود: در هیمن راستا دیداری با معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار و دستور تاٌمین بخشی از تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی اردبیل از جمله مجوز خرید و تحویل یک دستگاه PCR برای انجام آزمایش کرونا برای اردبیل اخذ شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد یک دستگاه آنژیوگرافی مدرن برای بیمارستان امام خمینی (ره)مجوز خرید به صورت پنجاه درصد مشارکتی، مجوز خرید و تحویل یک دستگاه مدرن سی تی اسکن و یک دستگاه فلوسایتومتری توسط هیات امنای صرفه‌جویی ارزی به بنیاد حمایت از کودکان سرطانی شمیم مهر استان اردبیل در سریع ترین زمان تامین شود.

بدری ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی، حاضر در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، ابراز داشت: روزانه شاهد فوت تعدادی از هم وطنان و هم استانی با ویروس کرونا هستیم که با شروع پیک سوم احتمال افزایش نیز وجود دارد که نیاز است مردم عزیز با رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی از این ویروس منحوس مقابله کنند.

وی ضمن تشکر از اقدامات ارزشمند و خداپسندانه خیران حوزه سلامت در راستای کمک به تهیه اقلام مورد نیاز در بخش‌های کرونای استان، تصریح کرد: نمایندگان و مسئولین استانی نیز در تلاش هستند تا کمبود ها و تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی را تامین کنند.

 

پیش از این سبلان ما در مورد کمبود های تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی استان از مسئولین خواستار حل مشکلات موجود شده بود.

 

انتهای پیام/آ