07:37 - 1399/07/09
کد خبر: 87062

یادداشت:

تغییر مدیریتی به سبک دولت تدبیر و امید در استان اردبیل

مدیر مسئول هفته نامه آوای در یادداشتی نوشت:مدیریت ارشد استان اردبیل یک روش غیر معمول و خارج از عرف را در عالم مدیریت در استان اردبیل ترویج می کند و آن هم انتصاب سرپرست بجای سرپرست می باشد !

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، غلامحسین آگاهی، مدیر مسئول هفته نامه آوای در یادداشتی نوشت:مدیریت ارشد استان اردبیل یک روش غیر معمول و خارج از عرف را در عالم مدیریت در استان اردبیل ترویج می کند و آن هم انتصاب سرپرست بجای سرپرست می باشد !

در دو سال پیش ، استاندار اردبیل ،آقای عباس کریمی را به سرپرستی معاونت استانداری منصوب کرد اما پس از مدت کوتاهی ،وی را بدون هیچ دلیلی عزل و فرد دیگری را سرپرست معاونت استانداری کرد! این روند ادامه یافت تا اینکه اخیرا آقای استاندار، آقای دکتر براتچیان را سرپرست فرمانداری شهرستان نیر نمود ولی بعد از مدت اندکی وی را نیز بدون هیچ دلیلی برکنار و آقای اقبالی را با رزومه علمی ، اجرایی و سیاسی ضعیف تر از سرپرست قبلی، به سرپرستی فرمانداری این شهرستان منصوب کرد!


جالب است که سرپرست قبلی عضو شورای عالی اصلاح طلبان استان و رئیس ستاد مردمی دکتر روحانی در استان بوده است!
در همین راستا آقای فلسفی ،رئیس شورای اصلاح طلبان برای اینکه از قافله عقب نماند و برای خودش عملکرد ارائه دهد و دل سرپرست های عزل شده را نیز بدست آورد به روش#تبلیغاتی#گوبلزدر یک مصاحبه هدایت شده از عملکرد استاندار اردبیل حمایت کرد و همه تقصیر ها را گردن نمایندگان طیف اصولگرا انداخت!
این در حالیست که در انتصاب سرپرست جدید، نمایندگان اصول گرا که میگویید توافق نداشته اند!!

به آقای فلسفی توصیه می شود تقوا را در انتقادات خود رعایت کند چونکه در زمان تغییر آقای عباس کریمی که نمایندگان اصولگرا حضور نداشتند!
مگر در زمانیکه نمایندگان لیست امید در مجلس بودند همین استاندار اعضای شورای عالی تان را برکنار نمی کرد؟!
مگر عباس کریمی برادر نماینده وقت لیست امید شما نبود؟!
چرا آنموقع پای نمایندگان را وسط نمی کشیدید؟!

 آقای فلسفی  اگر این اصولگرایان نبودند شما انتصابات خارج از عرف و نادرست و سوء مدیریتی ها در استان را به گردن چه کسانی می انداختید ؟!
نکند استاندارتان سلام اصلاح طلبان را علیک نمی گوید تقصیر نمایندگان اصولگراست؟!
شیوه مدیریتی دولت شما چنین بوده و چنین خواهد بود!!!!

انتهای پیام/