08:59 - 1399/07/26
کد خبر: 87366

استاندار اردبیل:

سرمایه گذاری در صنایع بالادستی معدن خلخال پیگیری می شود

استاندار اردبیل گفت: شهرستان خلخال دارای ذخایر معدنی بوده و اقدامات لازم در راستای جذب سرمایه گذار برای راه اندازی صنایع بالادستی پیگیری می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو شامگاه روز جمعه در جلسه بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری خلخال با حضور مدیر عامل شستا اظهار داشت: شهرستان خلخال دارای ذخایر معدنی بوده و اقدامات لازم در راستای جذب سرمایه گذار برای راه اندازی صنایع بالادستی پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر استحصال معادن مختلف، صنایع بالادستی این استحصال از جمله کاتد و فروسیلیس نیز انجام می شود، افزود: با انجام سرمایه گذاری در این خصوص، زمینه فرآوری و اشتغالزایی فراهم و گسترده تر می شود.

استاندار اردبیل با اشاره به توان بالای سرمایه گذاری شرکت شستا، خواستار ورود این شرکت برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف معدن، کشاورزی ، دامپروری و مشارکت در تکمیل فازهای فعالیتی کارخانجات این شهرستان شد.

بهنام جو تصریح کرد: خلخال زمینه سرمایه گذاری در بسیاری از حوزه ها را داشته و از جمله نیازهای مهم این شهرستان جذب سرمایه گذاری های جدید است که حمایت ها و همکاری های لازم در این خصوص انجام می شود.

 

انتهای پیام/آ