14:11 - 1399/08/05
کد خبر: 87541

نماینده مردم خلخال در مجلس:

مشکلات بیمه هنرمندان پیگیری می شود/ هنر تئاتر، هنری به رنگ عشق و ادب است

نظری نماینده مردم خلخال در مجلس از هنر تئاتر به عنوان هنر عشق و ادب نام برد و گفت: پیگیر مشکلات بیمه هنرمندان تئائر از وزارت فرهنگ و ارشاد هستیم چراکه هنرمندان در شرایط کرونایی و اقتصادی که بر کشور حاکم است، در سختی و مشقت قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سیدغنی نظری، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مشکلات هنرمندان کشور در شرایط اقتصادی  و کرونایی حاکم بر کشور اشاره کرد و گفت: هنر تئاتر، هنری به رنگ عشق و ادب است که قابل معاوضه با ارزش‌های مادی نیست.

وی با بیان اینکه پیگیر مسائل و مشکلات هنرمندان در حوزه بیمه هستیم گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در این خصوص بصورت جدی وارد عمل شود.
 
نطری در ادامه سخنان خود از رسیدگی به مشکلات مردم خلخال خبرداد و گفت: بارها در جلسات مختلف استانی و کشوری گفته‌ام که با توجه به این‌که شهرستان خلخال و کوثر یک پنجم فضای مساحتی استان اردبیل را دارند، باید به همان اندازه و نسبت از خدمات استان در حوزه‌های مختلف و حمایت‌های لازم برخوردار شوند.
 
این نماینده مجلس در پایان سخنان خود به انجمن های هنری  نیز اشاره کرد و گفت: شکل‌گیری انجمن‌های مختلف به‌صورت هدفمند و نظام‌مند می‌تواند توسعه هنری شهرستان خلخال را به همراه داشته باشد و شهرستان خلخال قطعا جایگاه ویژه تئاتری خود را کسب و آن را ارتقا خواهد بخشید.
 
انتهای پیام/ج
 

انتهای پیام/