18:32 - 1399/08/29
کد خبر: 87943

در پویش همدلی برای اهدای خون مطرح شد؛

هنرمندان با اهدای خون، همدلی خود با بیماران را به نمایش می گذارند/ دانشجویان، فرهنگ سازان اهدای خون هستند

همزمان با هفته بسیج، اقشار مختلف مردم با حضور در پایگاه های انتقال خون، ضمن نمایش اوج ایثار و فداکاری آن هم در ایام خاص کرونایی، همدلی خود با بیماران را عملا نشان خواهند داد.

مهدی اصلانی رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، از آغاز پویش اهدای خون همزمان با نخستین روز از هفته بسیج خبرداد و گفت: با توجه به کاهش اهدای خون به علت شیوع ویروس کرونا از تمام اقشار جامعه مخصوصاً جهادگران استان دعوت می شود تا در قالب  پویش اهدای خون به یاری بیماران بشتابند.

تداوم کمک مومنانه این بار با اهدای خون

رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل در ادامه سخنان خود به تداوم کمک مومنانه  در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در طرح پویش همدلی برای اهدای خون که در راستای کمک مومنانه است، بسیجیان اقشاز مختلف بسیج هر روز از هفته بسیج با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراکز انتقال خون حضور پیدا کرده و ضمن اهدای خون، جلوه ای تماشایی از ایثار و فدارکاری بسیج را به نمایش خواهند گذاشت.

حقوق دانان، از مدافعان سلامت مردم  هستند

رضا ندایی مسئول بسیج حقوق دانان استان اردبیل نیز در گفتگو با پایگاه خبری سبلان ما  اهدای خون را از مصادیق بارز انسان دوستی دانست و گفت: چراکه با هر کیسه خون اهدایی می‌توان جان سه نفر را نجات داد.

وی افزود: با پتانسیل موجود در بسیج، آمادگی داریم تا با اجرای طرح پویش اهدای خون بسیجیان در اولین روز از هفته بسیج در تامین ذخیره خون موردنیاز بیماران کمک کنیم.

هنرمندان با اهدای خون، همدلی خود با بیماران را به نمایش خواهند گذاشت

علی مردانه مسئول کانون بسیج هنرمندان اردبیل نیز ایثار و فداکاری را از جمله ویژگی های بارز بسیج عنوان کرد و گفت: خدمات‌رسانی در سطوح مختلف مهمترین هدف گروه‌های جهادی بسیج هنرمندان است.

وی با بیان اینکه در دومین روز از هفته بسیج هنرمندان اردبیل در عملی خالصانه به اهدای خون خواهند پرداخت، گفت: پویش اهدای خون بسیج هنرمندان در طول سال انجام می شود و هنرمندان استان در تمامی مناسبت ها با حضور در پایگاه های انتقال خود به یاری بیماران می شتابند.

دانشجویان، فرهنگ سازان اهدای خون هستند

حسین مظفری مسئول فرهنگسازی بسیج دانشجویی نیز از اهدای خون به عنوان اهدای زندگی نام برد و گفت:  اهدای خون امری مهم در نجات جان بیماران نیازمند است و این امر علاوه بر اجر اخروی، باعث افزایش روحیه مردم‌دوستی نیز خواهد بود.

وی به دوم آذرماه روز قشر بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: همزمان با سالروز تاسیس بسیج دانشجو و طلبه جمعی از دانشجویان بسیجی به همراه طلاب و روحانیون اردبیل  با حضور در مراکز انتقال خون به اهدای خون  خواهند پرداخت.

به گزارش سبلان ما، پویش اهدای خون همزمان  با هدف تامین ذخیره خون استان، با هفته بسیج آغاز شده و بسیجیان اقشار مختلف در این هفته با حضور در مراکز انتقال خون ایثارگرانه به اهدای خون خواهند پرداخت.

 

انتهای پیام/ج