16:59 - 1399/09/01
کد خبر: 87966

بیانیه بسیج دانشجویی استان اردبیل به مناسبت هفته بسیج

استکبار ستیزی و مقابله با آمریکای جنایتکار و عهد شکن و عدم اعتماد به وعده های پوشالین آن به عنوان راهبرد دائمی و غیر قابل تغییر بسیجیان مومن و انقلابی بوده و با تغییر هیئت حاکمه در این کشور هیچگونه تغییری در سیاست های خصمانه آن علیه ملت و دولت ایران ایجاد نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه اعلام کرد:استکبار ستیزی و مقابله با آمریکای جنایتکار و عهد شکن و عدم اعتماد به وعده های پوشالین آن به عنوان راهبرد دائمی و غیر قابل تغییر بسیجیان مومن و انقلابی بوده و با تغییر هیئت حاکمه در این کشور هیچگونه تغییری در سیاست های خصمانه آن علیه ملت و دولت ایران ایجاد نخواهد شد و اعمال تحریم های فلج کننده علیه کشورمان در دوران ریاست جمهوری دموکرات ها، گواه روشن این مدعاست و نتیجه هرگونه خوشبینی و اعتماد به شیطان بزرگ، خواری، ذلت و اضمحلال تدریجی خواهد بود.

متن بیانیه بسیج دانشجویی استان اردبیل:

در پنجم آذر ماه ۱۳۵۸ با فرمان امام خمینی ره شجره طیبه بسیج بنیانگذاری شد تا تمام دلسوزان و مشتاقان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ دستاوردها و آرمان های والای انقلاب اسلامی، به عضویت این مجموعه مقدس و به پاسداری از انقلاب و ارزش های اصیل آن مبادرت ورزند.

 

در شرایطی که مدت زمان زیادی از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سپری نشده بود، امام خمینی ره با تیز هوشی و درایت بی بدیل خویش و به منظور سامان دادن به نیروهای داوطلب مردمی که آمادگی خود را برای خدمت بی مزد و منت به نظام و انقلاب اعلام کرده بودند، سازمان بسیج مستضعفین را تاسیس کردند.

 

بدون تردید در شرایط حساس کنونی که جمهوری اسلامی ایران در معرض انواع تهدیدات، تحریم ها و نفوذ جریان های برانداز و معاند قرار گرفته است، بسیجیان مخلص و بی ادعا با تاسی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، با حفظ آمادگی و اتحاد و انسجام، آماده جانفشانی در راه صیانت و دفاع از ارزش ها و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند؛ باید اذعان کرد که مجموعه بسیج ظرفیت بالقوه ای جهت رشد و تعالی و پیشرفت همه جانبه کشور ایجاد کرده است و می توان با مدیریت صحیح و هدایت هدفمند، از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد و گام های بلندی برای عمران و آبادانی و خدمت رسانی در عرصه های مختلف برداشت.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل ضمن تبریک هفته مبارک بسیج بر آحاد بسیجیان سلحشور در اقصی نقاط میهن عزیز اسلامی و بیعت مجدد با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی، امام خمینی ره و امام خامنه ای مد ظله العالی و گرامیداشت یاد وخاطره سردار مقاومت_ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی_  موارد ذیل را خاطر نشان می سازد.

 

۱-در شرایط حساس کنونی که از یک سو ویروس منحوس کرونا زندگی مردم را در اقصی نقاط جهان تحت شعاع قرار داده و روزانه هزاران نفر را به کام مرگ می کشاند و از سوی دیگر مشکلات عدیده اقتصادی نظیر گرانی های افسار گسیخته، بیکاری و ....بر زندگی مردم کشور سایه انداخته؛ باید از ظرفیت بی بدیل بسیجیان به ویژه گروه های جهادی و .... در راستای مدیریت بهینه و بهبود وضع موجود نهایت بهره را برد.

 

۲- بسیجیان به عنوان اقشار مورد اعتماد و امتحان پس داده که همواره آماده خدمت رسانی و نقش آفرینی موثر در بخش های مختلف هستند و با تشکیل هسته های مسئله محور، این امر مهم را اثبات کرده اند، باید بیش از پیش در عرصه های تاثیر گذار و مهم و اساسی به کار گرفته شوند.

 

۳-امنیت بی بدیل و ثبات و آرامش کنونی کشور مرهون مجاهدت ها و جانفشانی های بسیجیان بی ادعا و مخلصی است که با لبیک به فرامین رهبر خود، به وظیفه دینی و شرعی خود عمل کردند و ما باید ادامه دهنده راه شهدای گلگون کفن و پاسدار خون آنها باشیم.

 

۴-استکبار ستیزی و مقابله با آمریکای جنایتکار و عهد شکن و عدم اعتماد به وعده های پوشالین آن به عنوان راهبرد دائمی و غیر قابل تغییر بسیجیان مومن و انقلابی بوده و با تغییر هیئت حاکمه در این کشور هیچگونه تغییری در سیاست های خصمانه آن علیه ملت و دولت ایران ایجاد نخواهد شد و اعمال تحریم های فلج کننده علیه کشورمان در دوران ریاست جمهوری دموکرات ها، گواه روشن این مدعاست و نتیجه هرگونه خوشبینی و اعتماد به شیطان بزرگ، خواری، ذلت و اضمحلال تدریجی خواهد بود.

 

۵-حفظ اتحاد و انسجام و روابط دوستانه میان سران قوا و احزاب و گروه های سیاسی مختلف در کشور و تبعیت از فرامین مقام‌معظم رهبری باید مورد توجه قرار گیرد و از  هرگونه اختلاف و دو دستگی و تنش که موجبات خوشنودی دشمنان را فراهم می سازد، به شدت اجتناب گردد و دولت محترم نیز باید در ماه های پایانی فعالیت خود، تمام هم و غم خود را به منظور بهبود وضعیت کشور به ویژه در حوزه اقتصادی معطوف ساخته و از پرداختن به مسائل حاشیه ای و ... خودداری نماید.

 

۶- در آستانه اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، آمریکای جنایتکار باید منتظر انتقام اصلی رزمندگان سلحشور جمهوری اسلامی ایران باشد و بداند به برکت خون پاک و مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی، بساط هژمونی و سیطره آمریکا در جهان برچیده خواهد شد و روز به روز بر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه افزوده شده و جریان مقاومت با صلابت تر از گذشته به تعقیب و مجازات متجاوزان و مستکبران خواهند پرداخت.

 

 

انتهای پیام/ج