17:52 - 1399/09/02
کد خبر: 87981

فرماندار پارس آباد:

رعایت پروتکل ها در کاهش بیماری کرونا موثر خواهد بود

فرماندار پارس آباد گفت: همکاری همگانی و عدم تردد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این دو هفته در کاهش بیماری بسیار موثر بوده و امیدواریم با رعایت کامل این محدودیتها شاهد خروج از وضعیت قرمز و بازگشایی و رونق دوباره بازار باشیم.

به گزارش سبلان ما ، ابراهیم امامی عصر امروز در بازدیدی که از اجرای طرح محدودیت هوشمند در فعالیت اصناف و تردد ها داشت از همکاری اصناف و شهروندان در اجرای اعمال محدودیت ها و بستن مغازه ها قدردانی کرد و اظهار کرد: اصناف و بازاریان همیشه در اجرای دستور العمل های ستاد کرونا همکاری کرده اند و این نشان از درک بالای این صنوف علی رغم فشارهای اقتصادی موجود است.

وی افزود: همکاری همگانی و عدم تردد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این دو هفته در کاهش بیماری بسیار موثر بوده و  امیدواریم با رعایت کامل این محدودیتها شاهد خروج از وضعیت قرمز و بازگشایی و رونق دوباره بازار باشیم.

فرماندار پارس آباد مدت اجرای این طرح را دو هفته عنوان کرد و گفت: از ۱ آذر محدودیت های ترافیکی و فعالیت صنوف و کاهش حضور کارکنان ادارات و تعطیلی مراکز آموزشی و جلوگیری از تجمعات توسط قرار گاه عملیاتی مدیریت کنترل کرونا در شهرستان اجرایی و آمارهای ابتلا و روند آن نظارت مستمر خواهد شد.