17:42 - 1399/09/04
کد خبر: 88012

دلیل دشمنی ضد انقلاب با بسیج

شاید یک دلیل برای دشمنی سفت و سخت ضد انقلاب با بسیجی‌ها کافی باشد و آن صادر شدن الگو و رویکرد بسیج به ویژه در میان جبهه مقاومت است.

به گزارش سبلان ما ،  سمیه شاهی دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان اردبیل  در یادداشتی نوشت: همین روزها را در نظر بگیرید در روزهای سخت کرونایی، تمام بسیجیان بی منت و پرتلاش وارد صحنه شدند، ضدعفونی کردند و  ماسک تولید کردند و دلجویی؛ حتی کفن و دفن متوفیان کرونایی را نیز انجام دادند برای انها که کرونایی شدند و در قرنطینه بودند بدون هیچ چشم داشتی، خریدهاشان را کردند و همراهان خوب برای بیمارانی شدند که نفسشان در بیمارستان به تنگ آمده بود و فرشته واردر کنارشان ماندند ؛ آنها هر جایی فکرش را بکنید دست مردم را گرفته و می گیرند؛ خلاصه اینکه بسیجیان که تربیت یافته مکتب عاشورایی اند و لشکر مخلص خدا از جان و مالشان چیزی دریغ نکردند و نمی کنند و به گمانم خیلیها از صدور همین تفکر می ترسند!  

 همان طور که  رهبر معظم انقلاب فرمودند تفکر بسیجی همچون عطر گل های بهاری است که کسی نمی تواند جلوی آنرا بگیرد و البته که  این نسیم روح افزا و روانبخش تفکر بسیجی را اکنون در عراق، سوریه، لبنان، و غزه شاهد هستیم .

روزهای چندانی از راه اندازی  پویش لأجلکم (به خاطر شما)  نگذشته ، پویشی که در آن بسیج مردمی عراق هم به صحنه آمد و به کمک اسیب دیدگان از کرونا پرداختتند این فقط یک از هزاران موردی است که نشان می دهد تفکر بسیجی  صادر شده است. و هیچ کس حتی بوغ و کرناهای رسانه ای هم نمیتواند جلوی  انتشار تفکر بسیج را بگیرد.

و در نهایت  چنانچه رهبر انقلاب اسلامی فرموده اند: به برکت تفکر بسیجی، جمهوری اسلامی ایران شکست ناپذیر است اما این به معنای غفلت از امتحان ها و جهت گیری حرکت نیست و جهت گیری اصلی حرکت نظام اسلامی، مقابله با استکبار است.

هفته بسیج، فرصت مغتنمی است برای ارائه حرکت عظیم بسیج  و تفکر بسیجی است که نباید  این فرصت را از دست داد. 

انتهای پیام/م