12:58 - 1399/09/07
کد خبر: 88063

رئیس هیأت ووشوی استان اردبیل:

مسابقات انتخابی قهرمان ووشوی کشور در اردبیل بصورت مجازی برگزار شد

اولین دوره مسابقات ووشو مجازی قهرمانی بانوان استان اردبیل انتخابی قهرمان کشوری در 4 رده سنی برگزارشد.

هوشنگ افشار  رئیس هیات ووشو استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما ، هوشنگ افشار رئیس هیات ووشو استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما ، از برگزاری مسابقات انتخابی قهرمان کشوری با شرکت بیش از ۳۵ ووشوکار در 4 رده سنی از سراسر استان اردبیل خبرداد و گفت: این مسابقات بصورت مجازی برگزار شد.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح جزئیات برگزاری این دوره از مسابقات پرداخت و گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی اعمال شده از سوی ستاد مقابله با کرونا، این دوره از مسابقات بصورت مجازی برگزار شد.

وی با بیان اینکه یلدا حاجی قهرمانی، فاطمه مرادی، مرضیه محمدی داوری این دوره از رقابت ها را بر عهده داشتند، به معرفی نفرات برگزیده این دوره از رقابت ها پرداخت و گفت: زهرا احسنی،حدیث پور کافی در رده سنی بزرگسالان به مقام های برتر دسته یافته و در همین رده سنی نیز نیایش زمانی و نسرین بدل زاده مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

رئیس هیات ووشو استان اردبیل به منتخبین رده سنی جوانان نیز اشاره کرد و گفت: آهو فتحی پور، هدیه غلامی به رتبه های اول و دوم این رده سنی دست یافته و حدیثه قدری و ساینا کمک انذایی نیز  مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

افشار به منتخبین رده سنی نوجوانان نیز اشاره کرد و گفت: شیدا جهانبخش،اسما علایی به مقام های اول و دوم دست یافته و مژگان زرعی و اسما عبادی مشترکا سوم شدند.

وی به رده سنی نونهالان نیز اشاره کرد و گفت: الیستر صابر، ستایش پناهی و مهدیس پرستار نیز به مقام های برتر این رده نی این دوره از مسابقات دست یافتند.

انتهای پیام/ج