12:45 - 1399/09/10
کد خبر: 88117

رئیس هیات دو و میدانی استان اردبیل خبر داد؛

تفاهم نامه همکاری هیات دو ومیدانی اردبیل با حوزه بسیج شهید برزگر/گردشگری ورزشی استان رونق می باید

حسینی، رئیس هیات دو و میدانی استان اردبیل از انعقادتفاهم نامه همکاری هیات دو ومیدانی استان با حوزه مقاومت بسیج شهید برزگر خبر داد.

سید صادق حسینی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، از انعقادتفاهم نامه همکاری هیات دو ومیدانی استان با حوزه مقاومت بسیج شهید برزگر خبر داد و اظهار داشت: بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج و در راستای همکاری و برگزاری برنامه های این هیات تفاهم نامه ی همکاری با حوزه مقاومت بسیج شهید برزگر منعقد شد.

وی افزود: در نظر داریم که برنامه های هیات را بصورت منطقه ای و با همکاری ارگانهای مختلف فرهنگی ورزشی به خصوص حوزه های مقاومت بسیج در سطح استان برگزاری بکنیم و هدف از این برنامه کشف استعداد های برتر با برگزاری مسابقات مختلف در بخش بانوان و آقایان می باشد.

حسینی گفت: با شرایط حاکم در جامعه تمام برنامه های ورزشی در سطح استان تعطیل می باشد که امیدواریم با کمک مردم بتوانیم از این شرایط عبور بکنیم و برنامه ورزشی هیات را بصورت ویژه پیش ببریم.

رئیس هیات دو و میدانی استان اردبیل تصریح کرد: با اتمام پروژه پیست دو و میدانی استان اردبیل که از پیست های استاندارد در سطح کشور و منطقه به حساب می آید، می تواند انگیزه ورزشکاران ما را دو چندان کند و با وجود این پیست، اردبیل شاهد برگزاری مسابقات ملی و منطقه ای می باشد که این می تواند هم گردشگری ورزشی را رونق ببخشد و هم سطح دو میدانی استان را بالا ببرد.

 

انتهای پیام/آ