14:47 - 1399/09/12
کد خبر: 88159

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبرداد؛

شناسایی 83 بیمار کرونایی جدید در استان اردبیل/ طرح شهید سلیمانی ،نقش مهمی در کنترل ویروس کرونا دارد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از افزایش تعداد بستری‌ها طی روزهای اخیر خبرداد و گفت: آمار فوتی های ناشی از کرونا رو به کاهش است.

به گزارش سبلان ما ، دکتر محمد رضا رضایی بنا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بعد ازظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان پرداخت و گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۸۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

وی با بیان اینکه وضعیت بستری شدگان در بیمارستان های استان ثابت بوده و نسبت به روزهای گذشته تغییری حاصل نشده است، گفت: همچنان 475 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های اردبیل بستری هستنو

وی در ادامه سخنان خود به فوتی های بیماران کرونا نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 7 از هموطنان مان بر اثر بیماری کرونا فوت کردند اما این آمار نسبت به روز های گذشته کاهش یافته است.

رضایی بنا به طرح شهید سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: این طرح از بازتاب خوبی برخوردار بوده بطوریکه از زمان اجرای این طرح با همکاری بسیج و متخصصان حوزه سلامت  علاوه بر آگاه سازی های لازم  و شناسایی بیماران واقعی و نیازمند به بستری ، بار سنگینی از دوش بیمارستان ها برداشته شده است.

وی در پایان سخنان خود به تشریح وضعیت شهرستان های استان اردبیل نیز پرداخت و گفت:هم‌اکنون وضعیت شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و پارس‌آباد همچنان قرمز بوده و شهرستان‌های خلخال، بیله‌سوار و گرمی در وضعیت هشدار نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/ج