09:37 - 1399/09/14
کد خبر: 88184

فرماندار اردبیل:

تداوم محدودیت های کرونایی در اردبیل/ نظارت ها تشدیدتر می شود

فرماندار اردبیل گفت: بازاریان، اصناف و مردم شهرستان اردبیل همکاری مناسبی در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی داشته و حدود ۹۵ درصد به اجرای محدودیت‌های کرونایی در اردبیل تمکین کردند.

به گزارش سبلان ما ، مسعود امامی یگانه  فرماندار اردبیل صبح امروز امروز در جمع خبرنگاران به تشریح وضعیت اردبیل در وضهیت کرونا پرداخت و گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در اردبیل و ابلاغیه ستاد ملی کرونا بر تمدید یک هفته‌ای اجرای محدودیت‌ها در این شهر ، طرح مذکور با همکاری دستگاه‌های متولی، بازاریان، اصناف و مردم با جدیت اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای محدودیت‌های ‌کرونایی در راستای ارج نهادن به سلامت مردم انجام می‌شود و اگر در رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و اجرای محدودیت‌ها کوتاهی انجام شود، شاهد داغدار شدن خانواده‌ها خواهیم شد.

فرماندار اردبیل از تشدید نظارت‌ها در اصناف و بازار اردبیل خبر داد و افزود: تذکرات و توصیه‌ها مبنای کار بوده و در صورت عدم تمکین به اجرای محدودیت‌های کرونایی واحدهای صنفی پلمپ و به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

امامی یگانه گفت: به مطالبات، دغدغه‌ها و مشکلات اقتصادی بازاریان و اصناف آگاه هستیم ولی شرایط کرونایی اردبیل قرمز بوده و باید با همراهی همگان شرایط را به روال قبلی برگردانیم. 

وی  از پلمپ ۱۲۰ واحد صنفی در دوهفته گذشته در اردبیل خبرداد و گفت: در راستای اجرای محدودیت‌های کرونایی، ۱۲۰ واحد صنفی که به اجرای محدودیت‌های کرونایی پایبند نبوده در شهر اردبیل پلمپ و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از تجهیز دو نقاهتگاه در اردبیل خبرداد و گفت: این نقاهتگاه‌ها آماده پذیرش و خدماتی رسانی هستند.

فرماندار اردبیل گفت: طرح شهید سلیمانی نیز با همکاری سپاه، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان اردبیل به صورت خانه به خانه اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح در راستای شناسایی افراد مبتلا و خدمات رسانی بسیار تاثیر گذار بوده و از همکاری مردم هم در این زمینه قدردانی می‌ شود.

انتهای پیام/ج