21:29 - 1399/11/04
کد خبر: 89084

مدیرکل فرهنگ‌و ارشاد اسلامی اردبیل:

برخی افراد بدون مجوز با متشنج کردن فضا در پی تامین مطامع خود هستند/جمله‌ی منسوب به من در برخی کانالهای تلگرامی کذب است

مدیرکل فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی اردبیل جمله‌ی منسوب به وی در برخی از کانالهای تلگرامی را تکذیب کرد و گفت: چنین گفتار و جمله‌‌ای هیچ سنخیتی با موضع مبتنی بر شفافیت من ندارد.

عبداله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی اردبیل در گفتگوی اختصاصی باسبلان ما ،جمله‌ی منسوب به وی در برخی از کانالهای تلگرامی را تکذیب کرد و گفت: چنین گفتار و جمله‌‌ای هیچ سنخیتی با موضع مبتنی بر شفافیت بنده ندارد.

وی گفت: متاسفانه عرائض من تحریف شده و مطالبی کذب به این بنده منسوب شده است که واقعیت ندارد.

بحرالعلومی گفت: در جلسه مورد اشاره، ضمن دفاع از حق مطالبه‌گری خبرنگاران عرض کردم که فضای مجازی نیاز به ساماندهی دارد، زیرا این عرصه به دلیل حضور برخی افراد بدون مجوز که با متشنج کردن فضا در پی تامین مطامع خود هستند، کار خبررسانی و مطالبه‌گری قانونی را برای حرفه‌ای‌های مجوزدار سخت می‌کند.از این رو باید شرایط حضور مثمر و قانونی رسانه‌‌ها و خبرنگاران واقعی و مجوزدار فراهم آید.

وی افزود: من با تاکید بر حسن نیت و صداقت و راستی حاضرین در جلسه‌ی مذکور تصریح کردم که دوستان حاضر صحت عرایض بنده را تایید خواهند کرد، اما از دوستی که سخن اینجانب را  در دفاع از پاکی حریم خبرنگاران بیان گردید به شکل دلخواه تفسیر و تاویل کرده، خواهش می‌کنم با رعایت رسم امانتداری در انتقال مفاهیم،  به مسئولیت خود در قبال صیانت از این حریم، نقشی مثبت ایفا کند.

مدیرکل فرهنگ‌و ارشاد اسلامی اردبیل  ضمن تکذیب جمله‌ای که در بعضی کانالها به نقل از وی درج شده است گفت: چنین جمله‌‌ای با روحیات مبتنی بر شفافیت و صداقت بنده هیچ سنخیتی ندارد و با جنس ادبیات مورد استفاده بنده کاملا مغایرت دارد. متاسفانه بعضی از دوستان در ترجمه سخنان من به فارسی دچار مشکل هستند که از این بابت پوزش می‌طلبم و در صورت نیاز در برخی موقعیتها فارسی صحبت خواهم کرد.

لازم به ذکر است که در خبری به نقل از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جمله‌ای به این مضمون برجسته شده است که: "خبر طوری منتشر نشود که مورد پرس و جو و تحت فشار قرار گیرم"

 

انتهای پیام/ج