11:36 - 1399/11/07
کد خبر: 89121

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین خبرداد:

عملیاتی شدن طرح معرفی عنبران به عنوان "شهر ملی گلیم"

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین از عملیاتی شدن طرح معرفی عنبران به عنوان "شهر ملی گلیم" خبر داد.

به گزارش سبلان ما ، صدیف بدری صبح امروز در دیدار با  امام جمعه بخش عنبران شهرستان نمین، ضمن تشریح برخی اقدامات انجام گرفته در مجلس جهت پیگیری مطالبات و نیازهای مردم به‌خصوص اهالی بخش عنبران، از عملیاتی شدن طرح معرفی عنبران به عنوان "شهر ملی گلیم" خبر داد.

وی افزود:  تلاش می کنیم موضوع طرح عنبران به‌عنوان "شهر ملی گلیم" در آینده نزدیک و با حضور مسوولان کشوری عملیاتی شود که با تحقق این مطالبه در این حوزه و بخش گردشگری و اقتصاد منطقه شاهد تحولاتی خواهیم بود.

نماینده مردم اردبیل نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ، گفت: طبق پیگیری هایی که از دستگاه های مربوطه انجام داده‌ام و بر اساس تعهد مسئولان مربوطه مقرر شد مشکل آب عنبران تا خرداد ماه سال آینده مرتفع شود.

امام جمعه عنبران نیز در نشست مشترک با رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل به تشریح برخی مشکلات و مطالبات اهالی این بخش پرداخت.

مواردی همچون ضرورت ساماندهی معادن منطقه، لزوم انجام مطالعات و کاوش های دقیق باستانی در بخش عنبران و شهرستان نمین و همچنین ضرورت جلوگیری از مداخلات بی‌دلیل در مباحث مرتبط با بخش عنبران و مذاکره برای تبدیل شهر ملی به شهر جهانی گلیم را از جمله مهم‌ترین مطالبات اهالی این بخش عنوان کرد.

 

انتهای پیام/آ