18:50 - 1399/12/10
کد خبر: 89599

معاون قضائی دادستان کل کشور:

حمایت دستگاه قضایی از سرمایه گذاری و اشتغال/هیچ کارخانه ای نباید تعطیل شود

معاون قضائی دادستان کل کشور در سفر به استان اردبیل گفت: هیچ خط قرمزی در حمایت قانونی و مشروع از تولید و اشتغال وجود ندارد.

به گزارش سبلان ما  عمرانی معاون قضائی دادستان کل کشور عصر امروز در سفر به اردبیل با همراهی نماینده ولی فقیه در استان، رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان و برخی از مسئولین استان و شهرستانی در بازدید از مجموعه صنعتی آرتا صنعت در شهرستان نمین، اظهار داشت: در این برهه از زمان و در این حصار تحریم از جانب دشمنان ایران اسلامی، دفاع از حرم، کار کردن در خط مقدم تولید است.

وی افزود: هیچ خط قرمزی در حمایت قانونی و مشروع از تولید و اشتغال وجود ندارد و هر جا مشکلی در مسیر تولید و اشتغال باشد قوه قضائیه با نگاه حمایتی و رفع موانع ورود پیدا می کند.

معاون قضائی دادستان کل کشور با تشریح رویکرد قوه قضائیه در بحث حمایت قضایی از سرمایه گذاری یادآور شد و گفت: رویکرد اصلی دستگاه قضایی در بحث حمایت قضایی از سرمایه گذاری، تولید و اشتغال بر این است که هیچ کارخانه ای نباید تعطیل و هیچ کارگری نباید بیکار شود.

عمرانی ابراز داشت: مساوات و رعایت عدالت در دفاع از حقوق عامه، بیت المال و حقوق اشخاص از اصول بنیادین در قوه قضاییه است و بر این اساس قوه قضائیه در احقاق حق مصمم و قاطع عمل می نماید.

وی با قدردانی از اقدامات انجام گرفته در استان به ویژه عملکرد کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری استان، گفت: هرگونه اقدام برای اشتغال زایی و تولید قابل احترام و قابل تحسین است و این نگاه باید به نحو مطلوب استمرار داشته باشد.

در ادامه این بازدید و جلسه ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان با اشاره به عملکرد مثبت کمیته حمایت قضایی استان، اعلام کرد: حمایت قضایی از سرمایه گذاران و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و همراهی فعالان اقتصادی وبخش خصوصی در زمینه تولید و اشتغالزایی از اولویت های مهم دستگاه قضایی استان می باشد.

بازدید از خطوط تولید و زیرساخت های آماده بهره برداری و حضور در جمع کارگران و استماع مسائل و مشکلات آنها از دیگر برنامه های این بازدید بود.

مجموعه عظیم آرتا صنعت در شهرستان نمین با امکان اشتغال برای ۱۱۰۰ نفر در زمینه تولید ورق های MDf، پروفیل، قرنیز و دیگر مصنوعات ساختمانی و صنعتی فعالیت دارد.

انتهای پیام/آ