11:12 - 1400/01/30
کد خبر: 90178

فرماندار شهرستان اردبیل:

وحدت و همدلی بین مسئولین امید آفرین است/مردم در انتخابات 1400 حداکثری خواهند داشت

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: وحدت و همدلی مسئولان نویدی امید آفرین برای مردم است که در کنار هم با شور و نشاط و حضور حداکثری پای صندوق رای، افراد شایسته را انتخاب کنند.

مسعود امامی یگانه در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، امسال دو انتخابات مهم شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری را پیش رو داریم که قطعا با حضور گسترده مردم، شاهد انتخاباتی پرشور دشمن شکن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا بعنوان پارلمان های با اختیارات گسترده که توسط قانون به آنها محول شده، در بخش های مختلف می توانند مثل بازوی توانمند در کنار دستگاه های اجرایی و دولتی باشند، افزود: در جریان ثبت نام شوراها در شهرستان اردبیل، از جریانات و احزاب و نمایندگان اقشار مختلف شرکت کردند که این نوید خوبی برای یک انتخاباتی فراگیر است.

فرماندار شهرستان اردبیل با تاکید بر اینکه باید بین همه ارکان نظام و قوای سه گانه همدلی وجود داشته باشد و این کار بیانگر پای کار بودن مسئولان و گام برداشتن برای حل مشکلات مردم است، گفت: در استان اردبیل شاهد این همدلی هستیم و همه دستگاه های اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی در کنار درصدد حل مشکلات استان در بخش های مختلف هستند.

امامی یگانه تصریح کرد: این اقدامات و همدلی ها نویدی امید آفرین برای مردم اردبیل است که در کنار هم با شور و نشاط و حضور حداکثری پای صندوق رای افراد شایسته را انتخاب کنند.

 

انتهای پیام/آ