20:31 - 1400/05/10
کد خبر: 91517

نفر دوم کنکور تجربی ۱۴۰۰

سخت کوشی، رمز موفقیت هر انسانی در فراز و فرودهای زندگی است+فیلم

نفر دوم کنکور تجربی ۱۴۰۰ مطالعه دقیق و سرعت عمل را عامل موفقیت خود در کنکور عنوان کرد و گفت:سخت کوشی، رمز موفقیت هر انسانی در فراز و فرودهای دوران زندگی است.

پارسا فتحی  نفر دوم  کنکور تجربی ۱۴۰۰  در گفتگو باسبلان ما ، به عوامل موفقیت خود در دست یابی به رتبه دوم کنکور 1400 اشاره کرد و گفت: سخت کوشی و تلاش شبانه روزی تنها راه موفقیت در فراز و فرود ایام تحصیل است.

این دهه هشتادی اردبیلی به مطالعه خود در روزهای تعطیل اشاره کرد و گفت: مطالعه من برای کنکور از پایه دهم آغاز شد بطوریکه در روزهای تعطیل 9 تا 12 ساعت را صرف مطالعه برای کنکور می کردم.

فتحی در ادامه سخنان خود خطاب به دانش آموزانی که خود را برای کنکور سال آینده آماده می کنند گفت: اجازه ندهند  فراز و فرودها زندگی و دوران تحصیل خللی در اراده انها ایجاد کند و با تلاش و پشتکار برای رسیدن به اهداف خود شبانه روز تلاش کنند چراکه سخت کوشی و تلاش با جدیت تنها راه موفقیت در فراز و فرودهای زندگی است.

وی با بیان اینکه دوران دبیرستان را در مدرسه نمونه دولتی شهید بهشتی اردبیل گذراندم به معلمان دلسوز این مدرسه اشاره کرد و گفت: اساتید این مدرسه بهترین راهنمایان من برای مطالعه کنکور بودند.

فتحی  به رشته مورد علاقه خود اشاره کرد و گفت: پزشکی یکی از رشته‌های دلخواه من است تا بتوانم با دانشم جان انسان‌ها را نجات دهم.

وی با بیان اینکه از کودکی در فضای رشته‌ پزشکی بزرگ شده ام و علاوه بر پدر و مادرم، در خانواده پزشکان زیادی  هستند، گفت: پدرم پزشک فوق‌تخصص انکولوژی اطفال ومادرم پزشک عمومی است. این موضوع باعث شد گرایش اولیه‌ای در من برای این رشته ایجاد شود، چند بار همراه پدرم به بیمارستان رفتم و خیلی به این فضا علاقه‌مند شدم. پزشکی یکی از رشته‌های دلخواه من است که همیشه جدیدترین اخبار آن را دنبال می‌کنم و آن را فارغ از توجه به درآمد یا موقعیت اجتماعی، انتخاب کرده‌ام،

رتبه دوم کنکور رشته تجربی در سال 1400  مهم‌ترین سال، برای دانش‌آموزان کنکوری را سال دوازدهم عنوان کرد و گفت: دانش آموز علاوه بر مطالعه‌ عمیق درس‌های دوازدهم باید مرور کامل درس‌های پایه را هم انجام دهد،تا بتوانند موفق شوند.

سال گذشته نیزسید امیر سید شنوا از اردبیل موفق شد رتبه اول گروه آزمایشی علوم تجربی را در کنکور سراسری کرده بود.

 

انتهای پیام/ج