12:45 - 1400/05/11
کد خبر: 91526

مسئول خواهران بسیج دانشجویی استان اردبیل:

لیگ مناظرات دانشجویی بسیج ویژه دانشجویان خواهر در اردبیل برگزار می شود

مسئول خواهران بسیج دانشجویی استان اردبیل از برگزاری اولین دوره لیگ مناظرات دانشجویی بسیج ویژه دانشجویان خواهر استان در اردبیل خبرداد و گفت: علاقمندان تا 14 مرداد ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

به گزارش سبلان ما ، رضازاده مسئول خواهران بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، از برگزازی اولین دوره لیگ مناظره ویژه دانشجویان خواهر در استان اردبیل خبرداد و گفت: این دوره از مناظراتدانشجویی به منظور تقویت فن سخنوری و بیان  دانشجویان در موضوعات مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در استان اردبیل برگزار می شود.

وی به مهلت ثبت نام گروه های مناظره دانشجویی اشاره کرد و گفت: گروه های دانشجویی تا 14 مرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه های سراسر استان نسبت به تشکیل تیم و ثبت نام خود اقدام کنند.

رضازاده با بیان اینکه اولین دوره لیگ مناظرات دانشجویی استان اردبیل در دهه دوم محرم در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد گفت:به تیم های برتر و برگزیده مناظرات کمک هزینه سفر زیارتی مشهد و جوایز نفیس اهداء خواهد شد

وی به پل های ارتباطی دانشجویان با مسئولان برگزاری لیگ ماظرات اشاره کرد و گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آی دی آیدی manar_ard@ در پیام رسان هایتلگرام، ایتا و بله مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ج