21:27 - 1400/05/14
کد خبر: 91565

اعضای هیئت رئیسه شورای شهر جعفرآباد معرفی شدند

مراسم تحلیف اعضای دوره ششم شورای اسلامی جعفرآبادمغان درمحل فرمانداری شهرستان بیله سوار مغان برگزار و اعضای هیئت رئیسه شورا انتخاب شدند.

به گزارش سبلان ما ، مراسم تحلیف و ادای سوگند اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر جعفرآبادمغان  با حضور  حسن قبادی  فرماندار این شهر برگزار شد.

 فرماندار بیله سوار مغان در این مراسم با تشکر و قدردانی از حضور پرشکوه مردم جعفرآبادمغان، برگزاری انتخابات سالم و بدون هیچ گونه تخلف انتخاباتی را مایه افتخار دانست و با تبریک به منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر جعفرآبادمغان، اظهار کرد: دوره ششم شورای شهر جعفرآبادمغان با دارا بودن تجارب مدیریتی، از لحاظ تخصص‌های مرتبط با مدیریت شهری بی نظیر است.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب و لزوم بازگشت اعتماد مردم به حاکمیت، فعالیت‌ها و کارهای این دوره شورای شهر را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود:  پاسخگویی در برابر شورای شهر بوده و باید نگاه شورا به مدیریت شهر به صورت کامل و جامع باشد و تمامی زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی را در بر گیرد.

قبادی گفت : شورای اسلامي فعالیت خود را در مدار قانون فعالیت حرکت دهند انتخاب ونظارت بر شهرداری را سرلوحه کار خود قرار دهند

هیأت رئیسه شورای شهر جعفرآبادمغان:

مهدی عباسخانی با پنج رأی به عنوان ریاست شورا

 بابک راعی با کسب پنج رأی به عنوان نایب رئیس شورا 

افشین سمندری به عنوان منشی شورا 

محمود ناظمی و رحمت ناصرامینی  به عنوان عضو شورا 

 

 

خبرنگار: مهرداد عاصمی

 

 

 

انتهای پیام/ج