سرویس: سیاسی
کد خبر: 1005
|
17:16 - 1391/08/12
نسخه چاپی

عضو فراکسیون رهروان ولایت:

نسل امروز همچون نسل اوایل انقلاب دشمنان را مایوس خواهد کرد

نسل امروز همچون نسل اوایل انقلاب دشمنان را مایوس خواهد کرد
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران امروز باردیگر به دشمنان داخلی و خارجی این پیام را دادند که نسل امروز با وجود هجمه و ترفند های فرهنگی و تبلیغاتی دشمنان، همچون نسل اول و دوم انقلاب برای صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی مصمم هستند.

مصطفی افضلی فرد در گفت و گو با خبرنگار سبلانه ، 13 آبان را نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران برعلیه استکبار جهانی دانست و گفت: مردم ایران بویژه دانش آموزان و دانشجویان با حضور پر شکوه خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، خاطرات دانش آموزن شهید را زنده کرده ، عهد و میثاقی دوباره با آنان بستند.

 

وی تصریح کرد: ملت ایران بویژه مردم ولایت مدار اردبیل با حضور یکپارچه خود نشان دادند که مردم با وجود تحریم ها و فشارهای اقتصادی همچنان مدافع آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

 

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شوری اسلامی تصریح کرد: ملت ایران امروز بار دیگر به دشمنان داخلی و خارجی این پیام را دادند که نسل جدید با وجود هجمه و ترفند های فرهنگی و تبلیغاتی، همچون نسل اول و دوم انقلاب برای صیانت از  آرمان های انقلاب اسلامی مصمم هستند و با تمام ترفندها مبارزه می کنند.

 

افضلی فرد بیان داشت: دانشجویان و دانش آموزان باحضور منسجم و یکپارچه، عزم و اراده خود را به جهانیان نشان داده و ابهت پوشالی آمریکا واستکبار‌ جهانی را شکستند.

 

انتهای پیام/  

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد