سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 1006
|
20:01 - 1391/08/12
نسخه چاپی

دبیرجامعه اسلامی دانشگاه محقق اردبیلی:

دانشجویان باردیگر هیمنه پوشالی استکبار را شکستند

دانشجویان باردیگر هیمنه پوشالی استکبار را شکستند
دبیرجامعه اسلامی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشجویان و دانش آموزان اردبیلی امروز با حضور یکپارچه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، باردیگر هیمنه پوشالی استکبار جهانی را شکستند.

محمدآقایی در گفتگو با سبلانه، حضور گسترده آحاد ملت ایران بویِِِِِژه اردبیلی ها را در راهپیمایی 13 آبان، برگ زرین دیگری در تاریخ مبارزه با استکبارجهانی دانست و گفت: دانشجویان و دانش آموزان اردبیلی دوشادوش سایر اقشار مردم اردبیل در روز مبارزه با استکبار جهانی، با  فریاد« مرگ بر آمریکا» خشم و انزجار خود را اعلام کردند و باردیگر هیمنه پوشالی استکبار جهانی را شکستند.

 

وی با بیان اینکه با اقدام شجاعانه دانشجویان پیرو خط امام وتسخیرلانه جاسوسی، ماهیت واقعی آمریکا برملا شد، افزود: ملت ایران در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی با  اتحاد وهمدلی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب، توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

 

دبیرجامعه اسلامی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه استکبار جهانی در مقابل اراده ملت ایران ره به جایی نمی برد، افزود: ملت فهیم ایران با اقتصاد مقاومتی و تبدیل تهدید به فرصت از پیچ بزرگ تاریخی با افتخارعبور خواهد کرد.

 

وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه، بیان داشت: امروز خاورمیانه جدید با محوریت ایران اسلامی در حال شکل گیری است؛ سردمداران استکبارجهانی بدانند امواج بیداری انقلاب اسلامی از جهان اسلام هم فراتر رفته و تا قلب اروپا و آمریکا نفوذ کرده است.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد