سرویس: استانی
کد خبر: 1008
|
20:24 - 1391/08/12
نسخه چاپی

آخرین کاروان حجاج اردبیلی وارد شهرشان شدند

آخرین کاروان حجاج اردبیلی وارد شهرشان شدند
آخرین کاروان حجاج استان اردبیل با کمترین تاخیر وارد فرودگاه اردبیل شدند و مورد استقبال اطرافیان و بستگان قرار گرفتند.

به گزارش سبلانه ، مدیر کل فرودگاه‌های استان اردبیل ظهر امروز در مراسم استقبال از آخرین کاروان حجاج اردبیلی اظهار داشت: با ورود آخرین کاروان حجاج اردبیلی در دو روز گذشته به صورت کامل 660 نفر از حجاج استان اردبیل که به مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف شده بودند با سلامت کامل و بدون تاخیر از مدینه منوره وارد اردبیل شدند.

مصطفی صفائی خاطرنشان کرد: حجاج اردبیلی در قالب سه کاروان با ظرفیت 250 نفر از سفر معنوی حج بازگشته و امروز آخرین بازگشت پرواز حجاج را شاهد بودیم که با همراهی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران این کار به شایستگی صورت گرفت.

وی با اشاره به نظم پروازهای حجاج از فرودگاه اردبیل تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های مناسب و تجهیز فرودگاه اردبیل سبب شد سفرهای حج به شکل مطلوب انجام شود.

به گزارش فارس، این مسئول ادامه داد: ما با بسیج تمام امکانات و پرسنل سعی کردیم خدمات مطلوبی را به حجاج و بستگان و همراهان آنها انجام دهیم.

صفائی در خصوص ساخت ترمینال حجاج فرودگاه اردبیل نیز بیان داشت: عملیات احداث ترمینال حجاج فرودگاه اردبیل در دست اقدام است که امیدواریم با توجه و عنایت ویژه وزیر راه و شهرسازی این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین از همراهی مستقبلان در کاهش بار ترافیکی مسیر فرودگاه قدردانی کرد و از آنها خواست با دقت و توجه ویژه در آینده نیز به کاهش مشکلات کمک کرده تا فضای مطلوبی را در سفرهای زیارتی و معنوی شاهد باشیم.

حجاج اردبیلی روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم آبان‌ماه وارد اردبیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد