سرویس: ایران
کد خبر: 1013
|
10:50 - 1391/08/13
نسخه چاپی

انتخابات آمریکا برای مردم ایران اهمیتی ندارد

انتخابات آمریکا برای مردم ایران اهمیتی ندارد
روزنامه آمریکایی لس آنجلس در گزارشی از تهران نوشته است که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای مردم ایران اهمیتی ندارد و نسبت به آن بی تفاوت هستند.

به گزارش سبلانه به نقل ازخبرگذاری جمهوری اسلامی، دو گزارشگر روزنامه لس آنجلس تایمز در این گزارش مشترک گفته اند که هم اکنون روابط تهران - واشنگتن در سردترین دوره خود در سه دهه گذشته است.

گزارشگران این روزنامه آمریکایی پس از گفت و گو با شماری از تهرانی ها اذعان کرده اند که به اعتقاد ایرانی ها ،هر فردی رئیس جمهور آمریکا شود برای برداشتن تحریم های ضدایرانی اقدامی نخواهد کرد و از این لحاظ فرقی نمی کند که چه کسی رئیس جمهور این کشور شود.
این روزنامه آمریکایی با اشاره به حضور هزاران دانشجو، دانش آموز و تظاهرکننده در مقابل سفارت آمریکا در تهران به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی واشنگتن در ایران نوشته است:با اینکه نتایج انتخابات آمریکا برای بیشتر مردم ایران اهمیتی ندارد اما برخی ها ˈباراک اوباماˈ رییس جمهوری فعلی را به ˈمیت رامنیˈ جمهوری خواه ترجیح می دهند چرا که معتقدند پیروزی اوباما امکان دستیابی به یک راه حل دیپلماتیک برای رفع اختلافات تهران و واشنگتن را افزایش می دهد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است 16 آبان ماه برگزار شود.

پیروز این انتخابات ، برای یک دوره 4 ساله سکان هدایت قوه مجریه آمریکا را در دست می گیرد.

نظرسنجی ها حکایت از فاصله بسیار اندک دو رقیب دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد