سرویس: ایران
کد خبر: 1015
|
11:15 - 1391/08/13
نسخه چاپی

فوتسال جام جهانی؛ ایران بهترین تیم جهان را متوقف کرد

فوتسال جام جهانی؛ ایران بهترین تیم جهان را متوقف کرد
بانکوک – تیم ملی فوتسال ایران جمعه شب در نخستین دیدار خود در رقابت های جام جهانی 2012 تایلند، بهترین تیم جهان را متوقف کرد.

به گزارش سبلانه به نقل از ایرنا، در این دیدار که در گروه دوم مرحله مقدماتی این رقابت ها و در سالن هومارک شهر بانکوک تایلند برگزار شد، تیم ایران به نتیجه تساوی دو بر دو برابر تیم ملی اسپانیا دست یافت تا زنگ خطر را برای مدعیان جام جهانی به صدا درآورد.

میگولین در دقیقه 4 و لوزانو در دقیقه 15 برای تیم اسپانیا و مسعود دانشور در دقیقه 27 و حسین طیبی در دقیقه 30 برای تیم ایران گلزنی کردند.

شاگردان ویسنته لوپز سرمربی تیم ملی اسپانیا در نیمه نخست با کنترل بازی، استفاده از کناره ها، خلع پشت مدافعان کناری توانستند دوگل وارد دروازه مصطفی نظری سنگربان تیم ایران کنند.

اما ملی پوشان فوتسال ایران در این نیمه تحت تاثیر نام برترین تیم جهان ، بازی قابل قبولی را به نمایش نگذاشتند.

پاس های اشتباه، نقص در دفاع تیمی، سرعت پایین تیم و نداشتن برنامه ای برای رسیدن به دروازه اسپانیا باعث شد تا ملی پوشان فوتسال ایران با شکست راهی رختکن بشوند.

تیم ملی فوتسال ایران در نیمه دوم متحول شد به طوریکه ملی پوشان کشورمان با پاس در میانه میدان و سرعت دادن به بازی، فرصت های ایده الی را بر روی دروازه اسپانیا طراحی کردند.

در دقیقه 27 حرکت گروهی تیم ایران از جناح راست باعث شد تا سفید پوشان ایرانی به نخستین گل خود در جام جهانی دست یابند.

در این لحظه، شوت سرکش محمد طاهری را خوانخو سنگربان اسپانیا ناقص دفع کرد که در برگشت دانشور توپ را درون دروازه قرمزپوشان جای داد.

در ادامه سفیدپوشان ایرانی نبض بازی را در دست گرفتند و بر روی یک شروع مجدد و ضربه فنی حسین طیبی دروازه اسپانیا را باز کردند تا بازی به تساوی کشیده شود.

در اواخر نیمه دوم، دو تیم چند موقعیت گلزنی به دست آوردند اما مهاجمان با بی دقتی فرصت های خود را از دست دادند تا نتیجه دیدار جام جهانی 2008 برزیل تکرار شود.

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2008 برزیل به نتیجه تساوی سه بر سه مقابل اسپانیا دست یافت.

مصطفی نظری، محمد کشاورز، محمد طاهری، مسعود دانشور و علی اصغر حسن زاده در ابتدای نیمه نخست راهی میدان شدند.

تیم ملی فوتسال ایران روز دوشنبه هفته آینده در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف تیم مراکش می رود.

در دیگر دیدار این گروه، تیم ملی پاناما عصر امروز با نتیجه پرگل هشت بر سه تیم ملی مراکش را شکست داد و در صدر جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفت.

برنامه دیدارهای روز شنبه به شرح زیر است :

شنبه 13 آبان 91

جمهوری چک با کویت

مصر با صربستان

گواتمالا با کلمبیا

روسیه با جزایر سلیمان

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد