سرویس: ایران
کد خبر: 1030
|
12:29 - 1391/08/13
نسخه چاپی

ایران از هوشمندترین تجهیزات دفاعی برخوردار است

ایران از هوشمندترین تجهیزات دفاعی برخوردار است
تهران - رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه ایرنا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات گفت: امروز کشور از هوشمندترین و مجهزترین تجهیزات ومهمات نظامی و دفاعی برخوردار است.

به گزارش سبلانه به نقل ازایرنا، امیرˈحسن سیفی ˈروز پنج شنبه اظهارداشت: امروز پس از گذشت سه دهه از فعالیت ارتش در کشور از واردات ابزارآلات و اداوات جنگی از کشورهای بیگانه بی نیاز هستیم و با بکارگیری از توان دانشمندان ایرانی به پیشرفت شایانی دست یافته ایم .

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش تصریح کرد:ارتش جمهوری اسلامی ایران برخلاف شیوه کشورهای غربی که مهمات و سلاح های نوین جنگی خود را از همگان پنهان می کنند از به نمایش گذاردن دستاوردهای نوین جنگی خود واهمه ای ندارد و باید همه کشورها به پیشرفت کشور در عرصه اداوات جنگی هر چه بیشتر آگاه شوند.

امیر سیفی، ارتش کنونی را ارتش معنویت محور عنوان کرد و افزود:مطالبه مردم از ارتش بیان عملکردهاست و ما ارتشی پاسخگو هستیم.

وی با اشاره به نقش ارتش در اداره جنگ تحمیلی دهه 60 افزود: همه شاهد بودیم که در دوران جنگ و با وجود تحریم ها و در اختیار داشتن حداقل ادوات جنگی، چگونه جنگ اداره شد و البته نقش مردم نیز در این عرصه بی بدیل بود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش ، اظهار داشت:سپاه و ارتش امروز سپاه دهه 60 نیست و دشمن این را بخوبی می داند.

وی همچنین از خبرگزاری جمهوری اسلامی در پیشبرد اهداف عالی کشور تشکر و قدردانی کرد.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات از 7 آبان آغاز بکار کرده و تا 13 آبان ادامه خواهد داشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد