سرویس: اجتماعی
کد خبر: 1041
|
17:45 - 1391/08/13
نسخه چاپی

تخصیص اعتبار ویژه برای راه‌های جنوب اردبیل

تخصیص اعتبار ویژه برای راه‌های جنوب اردبیل
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی اعتبار ویژه‌ای برای تکمیل پروژه‌های راهسازی جنوب استان اردبیل در نظر گرفته شده است.

به گزارش سبلانه،جلیل جعفری بنه خلخال امروز در اردبیل اظهار داشت: جلسه مشترکی که با وزیر راه و شهر‌سازی به همراه مجمع نمایندگان استان داشتیم در خصوص حل مشکلات راه‌های جنوب استان تصمیم‌گیری‌های مناسبی انجام شد که امیدواریم با عملیاتی شدن آن تا دو ماه آینده بتوانیم بخش عظیمی از طرح‌ها و پروژه‌ها را تکمیل کرده و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه نیکزاد دستور انتقال ماشین‌آلات استان زنجان برای بازگشایی محور کلور ـ درام را داد تا به سرعت این بازگشایی صورت گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یادآور شد: مقرر شد محور خلخال ـ ماسوله هم که در قالب طرح ملی سال آینده ردیف اعتباری خاص گرفته و با این اعتبار مراحل تکمیل را سپری کند.

جعفری بنه خلخال با اشاره به بحث راه‌آهن و ارتباط خلخال به این مسیر گفت: با نظر مثبت وزیر راه و شهرسازی آنتن راه خلخال به شبکه اصلی مورد بررسی و موافقت قرار گرفت تا در این زمینه تدبیر لازم صورت گیرد.

وی تاکید کرد: در این نشست دستور لازم برای تامین اعتبار روکش آسفالت مسیر خلخال ـ کلور صادر شد و مصوب شد اعتبار مسیر جاده‌های خلخال و کوثر از ردیف اعتبارات ملی تامین شود.

این نماینده مجلس بیان داشت: در این جلسه همچنین مقرر شد شن‌ریزی مسیر برندق ـ درام با امکانات اداره کل راه و شهر‌سازی استان اردبیل انجام شود.

جعفری بنه خلخال افزود: مسئولان کشور با تمام توان برای کاهش آثار فشارهای تحریم اعمال شده جدید از سوی دشمنان تلاش می‌کنند.

فشارهای استکبار اراده‌ها را قوی می‌کند

به گزارش فارس، وی در بخش دیگری از گفت‌و گوی خود تصریح کرد: استکبار جهانی امروز با اعمال تحریم‌های بسیار‌ سخت‌گیرانه جنگ اقتصادی با ایران اسلامی را استارت زده و در نوع خود و تاریخ این کشور بی‌سابقه است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس هدف از این اعمال تحریم‌ها را شکستن مقاومت ایران و افزون شدن بر سختی‌ها و دشوار‌ی‌ها اعلام کرد و ادامه داد: اعمال چنین فشار اقتصادی از سوی دشمن حتی از فشارهای دوران جنگ تحمیلی نیز بیشتر است.

جعفری بنه خلخال گفت: در این شرایط به دلیل اعمال تحریم‌های جدید بانکی علیه ایران و به مشکل افتادن تبادل ارزی ایران با سایر کشورها همت و تلاش دولت و مجلس در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری بر این است تا این فشارها کم شده و آثار تحریم به حداقل برسد.

رسانه‌ها بازوان توانمند حوزه اجرا هستند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران خبرگزاری‌های استان و مطبوعات درپوشش مناسب همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تصریح کرد: اگر بنده متوجه برخورد نامناسبی در همایش دو روزه فرصت‌های سرمایه‌گذاری خلخال و کوثر با اصحاب زحمتکش رسانه‌ها بودن به شدت با عوامل آن برخورد می‌کردم.

این نماینده مجلس ضمن دلجویی از خبرنگارانی که در سفر به این شهرستان و پوشش اخبار دچار مشکل شده و رفتاری در شان آنها صورت نگرفته است، یادآور شد: بنده از صمیم قلب از زحمات خبرنگاران ساعی استان قدردانی می‌کنم.

جعفری بنه خلخال در پایان گفت‌و گوی خود اظهار داشت: اصحاب رسانه بازوان بسیار محکم باری مسئولان و نمایندگان استان در حل مشکلات می‌باشند و باید قدردان جامعه مطبوعاتی و خبرگزاری‌های استان باشیم که با اطلاع‌رسانی در زمینه نقاط قوت و ضعف در توسعه استان نقش‌آفرینی کرده و مسئولان و نمایندگان را آگاه می‌کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد