سرویس: استانی
کد خبر: 1103
|
18:37 - 1391/08/18
نسخه چاپی

رونمایی از 110 اثر مستند رادیویی پیرغلامان حسینی

رونمایی از 110 اثر مستند رادیویی پیرغلامان حسینی
همزمان با آغاز دهمین دوره اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی از 110 اثر مستند رادیویی پیرغلامان در اردبیل رونمایی شد.

به گزارش سبلانه، در این رونمایی که به دست نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری صورت گرفت، از بین هزار اثر ارسالی به مرکز آواها و نواهای موسیقی صدا و سیما 110 اثر انتخاب و در آیین تجلیل از پیرغلامان حسینی رونمایی شد.

همچنین در این مراسم از 10 مستند ساز مرد و زن کشور که در راستای ترویج مکتب حسینی و پیرغلامان آثار رادیویی ساخته بودند تجلیل شد.

به گزارش فارس، در این آیین از صدا و سیمای مرکز مازندران از داوود محمدی با اهدای لوح تقدیر و جایزه تجلیل و از صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز امین رسولی به عنوان مستند ساز برتر معرفی شدند.

در این مراسم همچنین از بهرام نوری از صدا و سیمای مرکز ایلام و یاسر جمالی از صدا و سیمای مرکز فارس به عنوان نفرات برتر مستند ساز تجلیل شد.

همچنین از رادیو سراسری معارف روح‌الله معنوی، رادیو سراسری فرهنگ، فاطمه غلامی، رادیو البرز الهه بیات و رادیو نوا سیامک احمدیان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، از صدا و سیمای مرکز اصفهان روح‌الله رفیعی و از صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز پرویز زارعی برتر شناخته شده و با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد