سرویس: استانی
کد خبر: 113
|
11:41 - 1391/07/22
نسخه چاپی

تاثیر تحریم در روند بازارهای استان اردبیل ضعیف است

تاثیر تحریم در روند بازارهای استان اردبیل ضعیف است
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: تاثیر تحریم های اقتصادی در روند عادی بازار این استان ضعیف و ناکارآمد است.

به گزارش سبلانه به نقل از ایرنا ، حمیدرضا عزیزپور روز شنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود: هم اکنون تحریم ها فقط 20 درصد در تورم بازار استان تاثیر داشته و 80 درصد از گرانی کاذب در بازار استان ناشی از سوء استفاده افراد سود جو و فرصت طلب است.

وی گفت: با تمام توان تلاش می شود با افزایش شدت برخورد با عوامل احتکار و گرانفروشی با چالش های اقتصادی موجود جامعه مقابله شود.

وی افزود: عده ای با بهانه قرار دادن تحریم های خارجی از ارایه و عرضه کالاهای خود به مردم خودداری و یا اجناس خود را به چند برابر قیمت واقعی آن به مشتریان عرضه

می کنند.

وی افزود: در هیچ شرایطی اجازه نمی دهیم عده ای از خدا بی خبر و فرصت طلب اقتصادی با انجام این کارها و افزایش فشار روحی و روانی به مردم با افزایش قیمت ها در بازار به خواسته های دشمن در راه شکست اراده مردم در مقابله با استکبار و تحریم های اقتصادی کمک کنند.

وی به افزایش شدت برخورد با متخلفان صنفی و احتکار کنندگان کالا در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ مورد خلافی از سوی تولید کنندگان شهرستان خلخال در افزایش قیمت خودسرانه قیمت کالاها و یا عدم عرضه تولیدات به بازار مشاهده نشده و حاشیه های امنیتی در بازار خلخال نسبت به سایر مناطق استان در حد

پایینی است.

انتهای پیام /

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد